Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

Anonymous


دریافت



دریافت



دریافت


دریافت

نعمت
22 November 19 , 23:42

تشکر بابت نرم افزار کاربردی تون

ولی معتاد
03 September 18 , 11:04
باسلام خیلی حال دادین الان احساس خوبی دارم بابا دمتون گرم 

پاسخ :

تشکر از شما ولی عزیز
سعید
21 July 18 , 00:50
سلام و درود
من سعید ی معتاد در حال بهبودی هستم.
اول بابت این اپلیکیشین کاربردی صمیمانه از شما و تیمتان تشکر می کنم من سالها از انجمن دور هستم ولی خدا رو شکر همچنان پاک هستم و دارم تلاش می کنم مجدد باز گردم.
برخی فایل های صوتی رو نتونستم استفاده کنم یعنی رمز میخواد میتونین راهنمایی بفرمایید که ماجرا چیه اخه من تازه با شما اشنا شدم.
ممنونم از وقت و فرصتی که میزارید و راهنمایی می نمایید.

پاسخ :

تشکر از شما و انرژی مثبتتون و تبریک بابت حفظ پاکیتون در شرایط سخت
سعید عزیز رمز عبور فایل های صوتی در قسمت تنظیمات بروید و در بخش درباره رمز را خواهید دید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan