Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

شهامت عوض شدن "الانان" 5 مرداد

پنجم مردادماه
بله ، اما .......این دو کلمه علائمی برای من بودند که از پذیرفتن اموری که در قبال آن عاجز بودم ، خود داری میکردم دنیای من با موهبت های جالبی غنی و پر بار است ، زیبایی ، روابط دوستانه و تلاش و کوششی که نیرو بخش است و مرا برای یک زندگی بهتر آماده میکند ایا این ارزش را دارد که این موهبت ها را با خواستن چیزهای متفاوتی از اینها ، نادیده بگیرم ؟ آیا این باعث تغییر انها مشود ؟ نه . من ترجیح میدهم که آنها را با خوشحالی و لذت بپذیرم و با تواضع این حقیقت را بپذیرم که همه اینها را نیروی برترم بدون "بله" و "اما" ......به من می بخشد یک لحن خشن ، یک کلمه ناخوشایند ، ظاهر سرد و بی اهمیت یک فرد معمولا در مدت چند دقیقه تمام می شود . من چه قیمتی می توانم در قبال صبر کردن این چند دقیقه پرداخت نمایم ؟ من مجبور نیستم واقعیت را فقط بخاطر چیزهایی که نمی توانم تغییر دهم ، از دست بدهم . وقتی من هر چیزی را آنطور که هست می پذیرم ، یقینا به آرامش میرسم . وقتی وقت خود را صرف خواستن چیزهای متفاوت میکنم ، میدانم که در درجه اول آرامش خود را از دست می دهم .

یاد آوری امروز

وقتی من مسئولیت تغییر آنچه می توانم را دارم ، اگر میخواهم به آرامش برسم ، باید بقیه را رها کنم . فقط برای امروز آنقدر خود را دوست خواهم داشت که از تلاش در مورد چیزهایی که در خارج از کنترل من است ، دست خواهم کشید .با تسلیم شدن ممکن است پیروزی را بدست آورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan