Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آدرس دفتر مرکزی NAایران



» آدرس دفتر خدمات جهانی _شعبه ایران انجمن معتادان گمنام

»

NA 

آدرس دفتر مرکزی NA ایران

خیابان شهید دکتر فاطمی،روبروی سازمان آب،جنب برج ساعت،شماره 169،طبقه پنجم

تلفن: 88955552 فاکس:88955554

پست الکترونیکی  info@na-iran.org

 

amin shamsi
16 June 24 , 00:32

سلام مجدد. پیرو پیام قبل لازم است عرض کنم تحت فشار شدید عصبیم قرار داده اند، با ابزار و زبان چرب و در قالب خدمت رسانی ولی در باطن کاملا دشمنانه و با کینه بدون در نظر گرفتن قدم و سنت و با داشتن مثلاً چند وقت پاکی میخواهند چند سال تخریب خود را با خراب کردن دیگران به جیب خود سرازیر کنند. اینا زمان سوخته توسط خودشان را می‌خواهند از کام کسانی بیرون بکشن که کمتر خسارت خورده اند، پس با ابزار و پشتیبانی همدیگر و ماسک خدمت چهره کثیف خود را پشت پرده سرافراز NA میخواهند پنهان کرده و بی شک در نهایت این نام انجمن است که ننگین میکنند. در خواست مراجعه حضوری و نه تلفنی و پیامی با خودم و نه اطرافیان نا آگاه و شاید آلوده همین کار می‌باشم. 

چون با نرم افزاری خاص و با مهارتی که کسب کرده اند شما را فریب داده و مدتها زمان خواهد برد تا به پیام هوشیاری من و درخواست کمک من پی ببرید. شناسنامه همراه کارت پایان خدمت. امین شمسی 

989198220277

amin shamsi
16 June 24 , 00:19

سلام.مدتی پاک بودم و تحت نام NA و. شخصی بنام NAمیخواهند منزل پدری من را چپاول کنند که متاسفانه نمیتوانم بنا به شرایط خاصی که ممکنه با تهمت در آن مکان هم دست منو از گرفتن حق کوتاه کنن، حق قانونی خودم را بگیرم مگر آنکه به پلیس امنیت یا دفتر ساختار کل متوسل شوم.‌درهواست کمک عاجل دارم. 989198220277 امین هستم و فقط حضوری و با شناسنامه و کارت پایان خدمت خدمت میرسم چون با سرقت کارت ملی ام ،نمیخوام شخص دیگری را آنجا جای من بفرستند . امیدوارم قبل از اینکه با تهمت بخواهند به زندان ببرند منو کمک و تماس بگیرید. امین شمسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan