Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

31تیر

 مرگ روحانی                                        31 تیر

«مصرف برای ما اغلب از چند لحاظ به معنای مرگ است.»

کتاب پایه

v

به عنوان تازهوارد بسیاری از ما تنها با جرقه کوچکی از زندگی باقیمانده به اولین جلسه خود میآییم. این جرقه یعنی روح ما میخواهد دوام داشته باشد. معتادان گمنام این روح را پرورش میدهد. عشق انجمن این جرقه را به سرعت باد میزند تا به شعلهای تبدیل شود. با قدمهای دوازدهگانه و عشق سایر معتادان در حال بهبودی، به تدریج به انسان سرزنده کاملی که نیروی برتر هم این چنین خواسته، ارتقا مییابیم. شروع به لذت بردن از زندگی و یافتن هدف برای حیات خود میکنیم. هر روزی که پاک ماندن را برمیگزینیم، روح ما حیات دوباره میگیرد و رابطه ما با خداوند رشد میکند. هر روزی که زندگی از طریق پاک ماندن را انتخاب میکنیم، روح ما قویتر میشود.   

علیرغم این حقیقت که زندگی جدید ما در دوران بهبودی پرمزیت است، تمایل به مصرف گاهی میتواند شدید باشد. وقتی ظاهراً همه چیز در زندگی ما اشتباه پیش میرود، بازگشت به مصرف شاید تنها راه گریز به نظر رسد. اما عواقب مصرف را میدانیم—از دست دادن روحانیتی که به دقت پرورش یافته. راه بسیار طول و درازی را در مسیر روحانی طی کردهایم و نمیخواهیم روح خود را با مصرف بیآبرو کنیم. شعله روحانی که برای بازیابی آن در دوران بهبودی سخت تلاش کردهایم، آنقدر باارزش است که به خاموش کردن آن از طریق نشئه شدن هرگز نمیارزد.   

v

فقط برای امروز:  سپاسگزارم از اینکه روح من قوی و سرزنده است. امروز، از طریق پاک ماندن برای این روح ارزش قائل میشوم.

میثم بایسیکل سیتی
22 July 15 , 12:02
سلام دوستان عالی بود

پاسخ :

تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan