Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

3مرداد

 "شکست" قدم دوازدهم؟ 3                                      مرداد

«با بیداری روحانی حاصل از برداشتن این قدمها، ما کوشیدیم این پیام را به معتادان برسانیم و این اصول را در تمام امور زندگی خود به اجرا درآوریم. »

قدم دوازدهم

v

چیزی مانند "شکست" قدم دوازدهم وجود ندارد. حتی اگر کسی که به او پیام رسانده‌ایم، پاک نشود، دو هدف را به انجام رساندهایم. بذر بهبودی را در ذهن معتادی که با او تجربه، نیرو و امید خود را به مشارکت گذاشتهایم، کاشتهایم. خود ما روز دیگری را در پاکی به سر بردهایم. یک معتاد در حال بهبودی به ندرت تماس قدم دوازدهم را با چیزی غیر از سپاسگزاری عمیق ترک میکند.

گاهی اوقات قدم دوازدهم را بدون فهم آن انجام میدهیم. اگر همکاران یا سایر آشنایان ما از پیشینه ما قدری اطلاع داشته باشند و مشاهده کنند که امروز به چه افرادی تبدیل شدهایم، در صورتی که دوست یا عزیزی داشته باشند که به کمک ما نیاز دارد میدانند کجا بروند. ما اغلب بهترین جاذبه‌ای هستیم که NA ارائه می‌دهد!  

برای بسیاری از معتادان، قدم دوازدهم سنگ زیر بنای بهبودی است. واقعاً معتقدیم «فقط با مشارکت کردن آنچه که داریم می‌توانیم آن را حفظ کنیم." پارادوکس موجود در قدم دوازدهم معلوم است، چرا که ما از طریق بخشش، دریافت میکنیم.

 

v

فقط برای امروز:  به خاطر میسپارم که الگوی زندهای از قدم دوازدهم هستم. وقتی سعی در رساندن پیام به معتادی دیگر میکنم، "شکست" نخواهم خورد.  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan