Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

5مرداد

 ما بهبود پیدا میکنیم                                     5 مرداد

«پس از آمدن به NA ، خود را در میان گروه بسیار ویژهای از افراد یافتیم که مانند ما درد کشیدهاند و بهبودی پیدا کردهاند. از طریق تجربیات آنها که به رایگان با در میان گذاشته شد،

 برای خود امید یافتیم. اگر برنامه برای آنها مؤثر بوده، برای ما نیز مؤثر است.»

کتاب پایه

v

تازهوارد مضطرب و آشفته به اولین جلسه خود قدم میگذارد. افراد گروه رفت و آمد میکنند. اسباب پذیرایی و نشریات آماده شده است. پس از اینکه همه در جای خود مستقر شدند، جلسه شروع میشود. تازهوارد پس از نگاهی بهتزده به جمع عجیب حاضران در جلسه از خود میپرسد: «چرا باید در زندگی خود به این افراد اطمینان کنم؟ از این گذشته، آنها نیز مانند من گروهی معتاد هستند.» 

گرچه شاید درست باشد که وقتی به اینجا آمدیم اعضای زیادی بودند که نفع زیادی برای ما نداشتند، اما تازهوارد به زودی میفهمد که شیوه زندگی امروز ما ارزشمند است. جلسات ما پر از معتادانی است که زندگیشان به کلی عوض شده است. ما با وجود همه مشکلات، در حال بهبودی هستیم. تازهوارد میتواند با جایی که قبلاً بودهایم ارتباط برقرار کند و به جایی که اکنون هستیم امیدوار شود. امروز، هر یک از ما فرصت بهبودی را در اختیار داریم.  

بله، میتوانیم زندگی خود را به نیروی برتر خود و معتادان گمنام بسپاریم. تا وقتی برنامه را انجام میدهیم، پاداش ما قطعی است: رهایی از اعتیاد فعال و شیوه بهتری برای زندگی.

v

فقط برای امروز:  بهبودی که در معتادان گمنام پیدا کردهام چیز مطمئنی است. از طریق استوار کردن زندگی خود برآن، میدانم رشد خواهم کرد. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan