Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

9مرداد

 رهایی از اعتیاد فعال       9                مرداد

«معتادان گمنام فقط یک وعده میدهد و آن رهایی از اعتیاد است، راه حلی که مدتهای مدید از ما گریزان بود.»

کتاب پایه

v

NA جز رهایی از اعتیاد چیز دیگری وعده نمیدهد. درست است که برخی از اعضای ما در بهبودی با موفقیت مالی روبرو میشوند. خانههای زیبا خریداری میکنند، سوار اتومبیلهای جدید میشوند، لباسهای قشنگ میپوشند و خانوادههای نیکو تشکیل میدهند. اما این نشانههای ظاهری موفقیت به همه اعضای ما اختصاص ندارد. تعداد بسیار زیادی از ما هرگز به موفقیت مالی دست نمییابیم. این مسئله لزوماً نشاندهنده کیفیت بهبودی ما نیست.

وقتی وسوسه میشویم خود را با این اعضای ظاهراً ثروتمندتر مقایسه کنیم، خوب است علت آمدن خود به اتاقهای معتادان گمنام را به یاد آوریم. بدین دلیل آمدیم که زندگی ما از هم پاشیده بود. از لحاظ عاطفی، جسمی و روحانی شکست خورده بودیم. کتاب پایه به ما یادآور میشود که «در هنگام نومیدی در معتادان گمنام از یکدیگر کمک خواستیم.»  به این خاطر آمدیم که شکستخورده بودیم.

برای معتادان حتی یک روز پاکی هم معجزه است. وقتی به یاد میآوریم چرا به معتادان گمنام آمدیم و با چه شرایطی به اینجا رسیدیم، متوجه میشویم ثروت مادی در مقایسه با ثروت روحانی که در بهبودی به دست آوردهایم، رنگ میبازد.

v

فقط برای امروز:  به من هدیهای روحانی داده شده که برتر از ثروت مادی است: بهبودی. از خداوندی که درک میکنم به خاطر رهایی از اعتیاد فعال تشکر میکنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan