Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

19مرداد

 19 مرداد                                      دعا و مراقبه مستمر

«اکثر ما وقتی دچار صدمه میشویم، دعا میکنیم. یاد میگیریم اگر به طور مستمر دعا کنیم، به کرات یا شدیداً دچار آسیب نمیشویم.»

کتاب پایه

v

دعا و مراقبه مستمر در الگوی جدید ما دو عامل مهم هستند. اعتیاد فعال ما فراتر از عادتی بود که با نیروی اراده ترک شود. اعتیاد ما وابستگی منفی و تحلیلبرندهای بود که همه انرژی مثبت را از ما میگرفت. این وابستگی آنقدر شدید بود که از اطمینان ما به نیرویی برتر جلوگیری میکرد.

از همان اوایل بهبودی خود، نیروی برتر نیرویی بوده است که برای ما آزادی به ارمغان آورده است. این نیرو ابتدا حتی وقتی میدانستیم مواد مخدر ما را نابود میکند، ما را از اجبار به ادامه مصرف رهانید. سپس، ما را از جنبههای کاملاً عجینشده بیماری خود رها کرد. نیروی برتر جهت، قدرت و شهامت به ما ارزانی داشت تا ترازنامه شخصی تهیه کنیم؛ شاید برای اولین بار نزد فردی دیگر اقرار کنیم که زندگی ما چگونه بوده است؛ از نواقص مزمن شخصیتی خود که در پس مشکلات ما بوده، رها شویم؛ و سرانجام خطاهایی را که انجام دادهایم جبران نماییم.   

اولین ارتباط ما با نیرویی برتر و اولین رهایی، به زندگی سرشار از آزادی ارتقاء یافته است. این آزادی را با حفظ ارتباط آگاهانه خود با نیروی برتر و بهبود بخشیدن به این ارتباط از طریق دعا و مراقبه مستمر تداوم میبخشیم. 

v

فقط برای امروز:  قول میدهم دعا و مراقبه مستمر را در الگوی جدید زندگی خود مد نظر قرار دهم.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan