Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

24مرداد

 در طول زمان، نه یک شبه 24                            مرداد

«دریافتهایم که از لحاظ جسمی، ذهنی یا روحانی یکشبه بهبود پیدا نمیکنیم.»

کتاب پایه

v

آیا تا به حال با این احساس که باید در مسیر بهبودی خود جلوتر از وضعیت فعلی خود باشید، به یک جشن بهبودی مراجعه کردهاید؟ شاید در جلسات به صحبتهای اعضای تازهواردی که مدت زمان پاکی خیلی کمتری دارند، گوش داده و با خود فکر کردهاید: «اما من به سختی میفهمم آنها درباره چه صحبت میکنند!» 

جای تعجب است که ما باید با این فکر در صدد بهبودی برآییم که یک دفعه احساس بسیار خوبی پیدا میکنیم یا دیگر در رویارویی با پیچ و خمهای زندگی مشکلی نخواهیم داشت. انتظار داریم که مشکلات جسمی ما خود به خود رفع شود، طرز فکر ما منطقی شود و زندگی روحانی کاملاً رشد یافتهای یکشبه خود را نشان دهد. فراموش میکنیم که سالها از بدن خود سوء استفاده کردهایم، ذهن خود را بیحس کردهایم و آگاهی خود از نیرویی برتر را سرکوب کردهایم. نمیتوانیم این آسیب را در یک روز برطرف کنیم. اما میتوانیم قدم بعدی را کار کنیم، به جلسه بعدی برویم و به تازهواردی کمک کنیم. به تدریج بهبود و التیام پیدا میکنیم—نه یکشبه، بلکه در طول زمان.  

v

فقط برای امروز:  جسم من کمی التیام پیدا میکند، ذهن من کمی روشنتر میشود و رابطه من با نیروی برتر تقویت میشود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan