Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اﻟﮑﻠﯽ ﻫﺎی ﮔﻤﻨﺎم از دﯾﺪ`ﮔﺎه ﻣﺬﻫﺐ V

تقریبا تمام روحانیون مذاهب مختلف ، دعای خرشان را نثار الکلی های گمنام کرده اند.

پدر روحانی ادوارد داولینگ(Edward Dowling) (پدر روحانی دوست قدیم و عزیز الکلی های گمنام که در سال ۱۹۶۰ مرحوم شد .) می گوید : ” الکلی های گمنام پدیده ای است طبیعی ، لیکن در نقطه ای قرار دارد که طبیعت در نزدیکترین تماس با ماوراء الطبیعه است ، نقطه ای که در آن حقارت تبدیل به فروتنی می شود . در موزه آثار هنری و یا کنسرتهای سمفونی یک حالت روحانی وجود دارد و کلیسای کاتولیک استفاده از آن را تایید میکند و در مورد الکلی های گمنام هم این حالت روحانی وجود دارد و شرکت کاتولیکها در آن تقریبا بدون استثناء باعث می شود که کاتولیک های سست تبدیل به کاتولیکهای بهتری شوند .

مجله کلیسای حیاط (Episcopal ) می نویسد : ” اساس روش الکلی های گمنام ، اصل واقعیت مسیحیت است . انسان تا بدیگران کمک نکند ، بخود هم نمی تواند کمک کند . برنامه الکلی های گمنام را اعضای آن (خود بیمه گی ) می نامند . این خود بیمه گی باعث شده است که آنها از لحاظ جسمانی ، عقلانی و روحانی باز سازی شوند و صدها زن و مردی که بدون این روش درمانی منحصر بفرد و موثری ، امیدی برایشان نبود احترام خود را مجددا بدست آورند .”

در میهمانی شامی که آقای راکفلر برای معرفی الکلی های گمنام بر پا کرده بود ، دکتر امرسون اظهار داشت : ” بنظر من از دیدگاه روانشناسی مزیتی در روش این جمعیت وجود دارد که نمی توان مشابهی برای آن پیدا کرد . تصور می کنم در صورتی که با این پدید ه عاقلانه رفتار شود که گویا همینطور هم هست امکانات آینده این پروژه از حدود تصوراتما خارج باشد .”

محمد
07 April 24 , 23:53

سلام شیروان خ جواداائمه مسجد جواد الائمه هر شب ساعت ۸ شب منتظر حمایت های شما هستیم 

غلام
19 May 20 , 15:11

همه جمعیت الکلیهای گمنام مدیون حامیان خود تا ابد خاهیم بود خداوند روح پاک بیل ،دکتر باب،پدر ادوارد،ودکتر فقید سیلک ورت عزیز را بیامورزد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan