Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

هدیه امید

ما دارای نقاط قوت بسیاری هستیم, شنونده های خوبی بوده و می دانیم چطور نیرو و امید را درتجارب مان پیدا کنیم. ما در یک مسیر قرارداشته و از سفرمان آگاهیم. هرکدام به نوع خودمان با محبت, مهربان و سخاوتمند هستیم. NA یک کمپ اجباری محبت است. آنچه که اکثرما درسال اول بهبودی مان راجع به همدردی یاد می گیریم, اکثرمردم درطول عمرشان نمیاموزند. آنچه که در انجمن راجع به زندگی کردن میاموزیم در دنیای بیرون نیز کاربرد دارد و بدون توجه به اینکه دیگران در بهبودی هستند یا خیر, می توانیم دوست خوبی برای آنها باشیم.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

میلاد
27 February 22 , 05:44

منم معتاد هستم ۹سال و ۴ ماه است که پاکم هر کاری میکنم قدم کار کنم نمیشود نمیدانم چکار کنم لغزشی هستم قبلاً تجربه قدم کار کردن هم دارم ولی الان هر کاری میکنم نمیشود لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ :

تبریک به شما میلاد عزیز به شما پیشنهاد میکنم شروع کنید به کارکرد قدمها بعد از لغزش درک قدمها براتان متفاوت و لذت بخش میشود
ناجی معتاد از اهواز
26 September 21 , 20:09

قدم هفتم بعد از هفت سال وهفت ماه وسه روز با کمک نیروی برتر دعای شما دوستان وخوش حالم چنین دوستانی من دارم خدارو شکر میکنم التماس دعا ناجی معتاد از اهواز کوی ال صافی 

پاسخ :

تبریک ناجی عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan