Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

دانلود اپلیکیشن 2020

دانلود اپلیکیش Anonymous نسخه2020

دانلود از  لینک مستقیم

دانلود از  لینک کمکی

برای دسترسی به تمامی مطالب سایت اپلیکیشن را نصب کنید

تمامی مطالب اپلیکیشن به 32 زبان زنده دنیا قابل ترجمه میباشد

ما را در اینستاگرام دنبال کنید


دریافت



دریافت



دریافت


دریافت

علی اصغرطوسی
23 January 22 , 14:47

نرم افزار anonymous دریافت کردم بدون متن است و بروز رسانی نمیشود. لطفاً راهنمایی کنید متشکرم

پاسخ :

علی عزیز مشکلی در نرم افزار وجود ندارد
باسلام خدمت دوستانه هم درد نصرالله هستم یک معتاد
27 May 21 , 22:58

دوستان سلام من دو سه ساله دارام قرصهای پادرد استفاده میکنم  چون وزنم سنگینه از جلسات دور افتادم میشه کمکم کنید

وحید
08 May 21 , 13:56

سلام

 

محمدم معتاد
04 April 21 , 01:51

بنام خدا محمدم معتاد دوستان همدردم بنده بعدازهشت سال وهفت ماه وچهارده روز بخاطر دردهای فراوان وغصه های که اطرافیانم برایم بوجود می اوردن لغزش کردم میدونم توجیح وبهانه میگین بهم اما اینطور هم نیست همدردانم دریک سال پیش روز عاشورا مادروخواهرم راازدست دادم واز طرف دیگر ازارواذیتهای خانمم  مادرخانمم توشهرغریب هستم تااشتباهاتشون رومیگم شروع به دادوفریاد وپلیس اوردن برام خیلی خیلی عزاب می ‌کش م ودوست دارم برگردم لطفا کمکم کنید

پاسخ :

محمد عزیز بهترین کمک رو راهنماتون میتونه بهتون بکنه چون بیشترین شناخت رو نسبت به شما داره در اولین فرصت به جلسه بروید و از دوستان بهبودی کمک بخواهید  متاثر شدیم از شزایطی که برایتان پیش آمده خداوند رجمت کنه خواهر و مادر گرامیتان را 
قاسم حیدری
21 March 21 , 02:43

باسلام به دوستان بهبودی قاسمم ی معتاد من خوب نمیتونم مشارکت کنم کمکم کنید

ارسال‌شده 

☝️ 

پاسخ :

سلام قاسم عزیز با تمرین این توانایی را بدست خواهید آورد از خودتان به اندازه میزان پاکی و دانش کسب شده در برنامه توقع داشته باشید و خودتان را با کسی مقایسه نکنید مهم صادقانه مشارکت کردنه نه خوب حرف زدن
محسن
14 March 20 , 14:01

سلام چطورمیتوانم درجلسات از طریق گوشی شرکت کنم.باتشکر

سناتور
25 January 20 , 16:49

عالی

سعید
19 January 20 , 08:21

با سلام و عرض ادب 

میخواستم اززحمات و محبت های هنه دوستان دست اندر کار این برنامه تشکر و قدردانی کنم 

ممنون مهربانان

در پناه حق باشید

 

پاسخ :

ممنون از لطف شما سعید عزیز
محمد
09 January 20 , 02:32

ی محبتی هم عنایت کنید راجع ب شیشه ای های گمنام مطلب خیلی کم هستش . امکان داره بیشترش کنید ؟ 

پاسخ :

محمد عزیز مطلبی اگر دارید ارسال کنید تا جهت استفاده دیگر همدردان هم قرار بگیرد
محمد
08 January 20 , 15:05

سلام و خسته نباشید . میشه بگین دقیقا کی بروز رسانی انجام میشه ؟ بی زحمت سوالهای قدم های جهانی را هم بزارین . تشکر

پاسخ :

سلام محمد عزیز سعی میکیم تا اول اسفند حتما انجام بشه
امیر
02 January 20 , 17:44

سلام خ اهشمندم تلاشتون رو بکنیدبرای بروز رسانی متشکرم

پاسخ :

چشم امیر عزیز
سجاد
02 January 20 , 14:16

خدایی جالب هسش

زود انجامش بدین 

کتاب اصول راهنما هم اضافه بشه خوبه

پاسخ :

راهنمای قدمها هست سجاد عزیز
فرهاد
01 January 20 , 00:29

سلام خسته نباشید ان شالله کی بروز میشه؟

پاسخ :

سلام فرهاد عزیز تمام تلاشمون رو میکیم تا اول اسفند انجامش بدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan