Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت،تجربه،نیرو،امید"نارانان" 5 مرداد

5 مرداد
برطرف کردن غرور و تکبر   
معتاد زندگی ام اتاق خوابش را تغییر دکور می داد و رنگی را برای دیوارهایش انتخاب کرده بود.سوال من این بود:از آن جایی که او همیشه نشئه است چطور میداند که چه رنگی را انتخاب کند؟دست به کار شدم و رنگی روشن تر را که من برای اطاقش مناسب تر می دیدم،انتخاب کردم و خریدم.
تکبر من باعث می شود که فکر کنم نه تنها رنگ دکوراسیون انتخابی من برتر است،بلکه افکار و عقایدم نیز مهم تر از افکار و عقاید دیگران است و این که زندگی من با ارزش تر از زندگی دیگران است.
در گذشته تکبر من باعث می شد فکر کنم که روش من بهترین روش و تنها روش برای هر کسی است.اکنون وقتی به این روش فکر میکنم،قدم هفت را تمرین کرده و با فروتنی درخواست می کنم که تکبرم برطرف شود.بدون تکبر می توانم افکار و عقاید دیگران را بپذیرم و می دانم که در نهایت احساسات آن ها متعلق به خودشان است.تواضع به من اجازه می دهد که به افکار،عقاید و احساسات دیگران،به خصوص معتاد احترام بگذارم.
تفکری برای امروز:این رابطه تازه یافته با خودم دنیای کاملا جدیدی از شادی برای من گشوده است که قبلا تحت تاثیر قرار داشت.اولویت های من بالاخره در جای خود قرار گرفتند،من انسان فروتنی هستم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan