Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اقرار به خداوند

اقرار به خداوند

 

بخش مربوط به قدم پنجم در کتاب چگونگی عملکرد به این سؤال که چرا چگونگی دقیق خطاهایمان را به غیر از خود و شخصی دیگر ، باید نزد خداوند نیز اقرار کنیم را اینگونه پاسخ داده است : در جلسات معتادان گمنام ما راهی را برای زندگی تجربه کنیم که هر روز با اوصول روحنی سروکار داریم ، راهی که در آن مسائل عادی و خارق العاده به یکدیگر می رسند . وقتی که ما چگونگی دقیق خطاهایمان را نزد خداوندی که خود درک می کنیم ، اقرار نمائیم ، اقرارمان معنی بیشتری پیدا می کند .

چگونگی اقرار ما نزد خداوندی که خود درک می کنیم ، بستگی به مشخصات درک ما از او دارد . بعضی به غیر از اقراری که نزد خود و شخص دیگری می کنند ، به طور جداگانه و رسمی نیز نزد خداوند اقرار می کنند . بعضی قبل از اینکه شروع به خواندن ترازنامه برای راهنمای خود کنند از خداوند جهت حضور در آن مکان دعوت می کنند . آن دسته از ما که اصول روحانی بهبودی ، و یا انجمن جلسات معتادان گمنام نیروی برترشان است ، ممکن است مجبور باشند شیوه دیگری برای کارکردن این قسمت از قدم پنج اتخاذ نمایند . راهنمای ما می تواند در این روند به ما کمک کند . هر شیوه ای که اتخاذ کنیم ، اشکالی ندارد به شرطی که آگاه باشیم اقرار ما نزد خداوند نیز صورت می گیرد .

· چگونه خداوندی که خود درک می کنم را درگیر قدم پنج خود می نمایم ؟

از بچه گی و به خاطر دین و باور های گذشته ه باعث شده بود با اقرار کردن مشکل داشته باشم ولی امروز با این دید که خداوندی مهربان و بخشنده در همه دوران پاکی همیشه همراه من بوده و هست وقتی قدم کار می کنم ایمان دارم که او هم حضور دارد و می شنود و به همین خاطر امیدوارم که از حضور او برای کمک و حمایت خودم در کار کرد قدم ها استفاده کنم و از حمایت او بهره مند شوم و با شجاعت بیشتری اقرار کنم .


· چگونه بر تصمیم قدم سوم از طریق کارکرد قدم پنج ، تأکید می کنم ؟

در قدم سوم تصمیم گرفتم که اراده و زندگیم را به مراقبت خداوند بسپارم و لازمه این تصمیم کارکرد بقیه قدم ها است و اینکه من تنها با صداقت و تمایل قدم ها را کار می کنم و نتیجه را به خداوند می سپارم . اقرار به خداوند در قدم پنجم به خاطر این نیست که او نمی داند من چه کار کرده ام بلکه به معنی دست بر داشتن از خود محوری و اعلام عجز و کمک خواهی از نیروی برتر است .
من در قدم 5 با باز نگه داشتن دریچه افکارم از تکرار اشتباهات و خطا های گذشته جلو گیری می کنم و این با درد کشیدن ناشی از اقرار است . کارکرد قدم 5 یکی از اقدام و عمل های است که در راستای قدم سوم انجام می دهم

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan