Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

نام دامنه/مالکیت وب گاه (وب سایت) و پاسخگویی

نام دامنه/مالکیت وب گاه (وب سایت) و پاسخگویی

 

• جهت اطمینان از ادامه کار، دامنه وب گاه (وب سایت) می بایست متعلق به همان بخش از ساختار خدماتی بوده و هزینه آن نیز پرداخت شود. بودجه ناحیه می تواند به گونه ای برای این کار اختصاص داده شود که منابع جاری کافی جهت راه اندازی و نگهداری سایت، تأمین باشد.
• از آنجایی که نهایتاً ناحیه در مورد وب گاه (وب سایت) NA پاسخگو می باشد، به جای آنکه و ب گاه (وب سایت) وابسته به یک خدمتگزار مورد اعتماد خاصی باشد لازم است آن بخش از ساختار خدماتی، خود را به عنوان مسئول موجود وب گاه (وب سایت) معین کند.
با ارائه نشانی پست الکترونیکی، یک ناحیه معمولاً می تواند خود را به عنوان نقطه پاسخگویی، تعیین کند (این روند شبیه به افتتاح حساب بانکی به نام ناحیه، است ). داشتن یک وب گاه (وب سایت) متعلق به ساختار خدماتی، اجازه می دهد اصل چرخش در خدمتگزاران مورد اعتماد را رعایت نموده و هر گونه شبهه ای درمورد مالیکت سایت از بین برود.
• نشانی پست الکترونیکی نیز نیازمند تعلق به کمیته است. لازم است خدمتگزاران مورد اعتماد دارای مسئولیت بررسی و پاسخگویی مرتب به نامه ها باشند.
اگر ناحیه ایمیل یا نامه الکترونیکی دریافت می کند، اعضاء می توانند به گونه ای پاسخ دهند که فرستنده مطلع گردد یک عضو در حال دریافت و بررسی اطلاعات درخواستی آنها بوده و در اسرع وقت به ایمیل(نامه الکترونیکی) آنها پاسخ خواهند داد. تقاضاها می تواند توسط کمیته خدماتی ناحیه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم به خدمتگزاران مورد اعتماد و یا کمیته مورد نظر ارجاع داده می شود.
• در شکل گیری نواحی که کمیته رسمی خدماتی ناحیه وجود ندارد، گروهی از معتادان می توانند مسئولیت وب گاه (وب سایت) محلی NA را به عهده بگیرند. تصمیم گیری یک گروه از معتادان در مورد وب گاه (وب سایت) محلی NA، اغلب رویکردی محتاطانه برای واگذاری مسئولیت به جای به دوش کشیدن آن توسط یک فرد است.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل دهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan