Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مسئولیت های مسئول سایت

مسئولیت های مسئول سایت

 

• ناحیه می تواند مسئولیت هایی که به وب دار تفویض خواهد نمود را به وضوح مشخص کند. در تشریح نقش وب دار، ناحیه همچنین نیازمند قید کردن پاسخگویی وب دار به ناحیه می باشد.
• اعضاء ناحیه می توانند با روالی منظم، بازبینی وب گاه (وب سایت) ناحیه را در دستور العمل خود قرار دهند به نحوی که که از پاسخگویی به نیازهای ناحیه توسط وب دار، اطمینان حاصل نمایند.
• همانگونه که در قسمتهای قبلی این فصل عنوان گردید، وب گاه (وب سایت) ی به بهترین وجه در خدمت ناحیه است که خدمتگزاران مورد اعتماد قادر باشند، آنرا به سادگی در اختیار یکدیگر قرار دهند. اگر حفظ و نگهداری یک وب گاه (وب سایت) مشکل باشد، ممکن است یافتن خدمتگزاران مورد اعتمادی که توانایی قبول آن تعهد خدماتی را دارند، به سختی صورت گیرد.
• یک ناحیه ممکن است تمایل داشته باشد مسئولیت وب را در میان خدمتگزاران مورد اعتماد، تقسیم نماید. به عنوان مثال، مسئول کمیته که مشخص نیست آیا مهارتهای فنی لازم جهت نگهداری وب را دارا می باشد یا خیر، می تواند به عنوان مسئول تأیید و به روز نمودن اطلاعات ارسالی به وب گاه (وب سایت) باشد. سایر خدمتگزاران مورد اعتماد یا اعضای کمیته که مسئولیت هایی از طرف کمیته به آنها تفویض شده است، می توانند جنبه های فنی وب گاه (وب سایت) را مدیریت نمایند.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل دهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan