Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﺑﺤﺚ وﺗﺤﻠﯿ ﻞﭼﺎﻟﺸﻬﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪة ﻓﻦ آوری ﯾا ﻨﺘﺮﻧﺖ

بحث وتحلیل چالشهای شناخته شدۀ فن آوری اینترنت

اعضای NA اغلب بطور خودسرانه اقدام به انتشار مطالب از طریق وب گاه (وب سایت) های شخصی خود می نمایند. یک توضیح هشدار دهنده (چنانچه در فصل دوم تأکید شد) جلوگیری از بیان اینکه یک شخص عضو NA است، می باشد. استفاده از کلماتی چون "بهبودی" و "برنامه دوازده قدمی" می تواند به یک سایت کمک کند که از مشتبه شدن آن با سایت ناحیه یا منطقه معتادان گمنام، جلوگیری شود.
همانگونه که ناحیه یا منطقه از انتشار تصاویر اعضاء در وب گاه (وب سایت) خود ممانعت به عمل می آورد، اگر عضوی از اسم NA در وب گاه (وب سایت) شخصی خود استفاده نموده، در آنصورت بکار نبردن تصویر اعضاء در آن سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد،. استفاده از تصاویر اعضایی که با NA همکاری دارند، اصل گمنامی را خدشه دار می کند. اگر این تصاویر در یک سایت شخصی استفاده می شود به دلایل فوق، نام NA نباید ذکر گردد.
شنیده شدن صدای افراد در وب نمی تواند گمنامی ما را مانند تصاویر، زیر سؤال ببرد. بعضی از وب گاه (وب سایت) های NA مشارکتهای اعضاء را منتشر می کنند تا پیام NA بتواند توسط وب گاه (وب سایت) در سرتاسر جهان قابل دسترس باشد. به نظر می رسد این رویکرد، گمنامی اعضاء را بهتر از تصویر یا فیلم حفظ می نماید. اگر یک عضو شرکت کردن در مشارکتی که توسط وب قابل دسترس است را انتخاب کند، مهم است به یاد داشته باشد که آن مشارکت ممکن است در معرض عموم قرار بگیرد. همچنین ممانعت از توصیف تصویریِ اعتیاد فعال در مشارکتهای ارسالی در وب، از ارزش قابل ملاحظه ای برخوردار است.
مهم است به خاطر داشته باشیم که گمنامی شخصی، بصورت پخش مستقیم با گمنامی در یک جلسه NA متفاوت می باشد. در اغلب موارد، ارتباطات اینترنتی می تواند به ردیابی کاربر یا رایانه شخصی وی منجر شده و برای افراد و یا سازمانهای خارجی قابل دسترس گردد (مگر در مواردی که رمز گذاری پیچیده یا سایر فناوری ها مورد استفاده قرار گیرند). در تلاش برای حفظ اطلاعات خصوصی به دور از دسترس عموم، لازم است صفحات پیام یا اتاقهای گفتمان (چَت روم) که برای جلسات پخش زنده (آنلاین) و یا خدمات تبادل نظر مرتبط، مورد استفاده قرار می گیرند، می بایست به محرمانه ترین شکل انجام شود. بدان ترتیب، دیگران قادر به دیدن تاریخچه و یا ارسال نظر به این تالارهای گفتمان (فروم ها) نخواهند بود.
رمزهای عبور و یا دیگر سامانه ها مانند ارسال پیام های مستقیم، امکان ایجاد سطح امنیتی را فراهم می آورند. هنگامی که گمنامی شخصی و تصویر عموم راجع به NA را مد نظر قرار می دهیم، مهم است که به خاطر بسپاریم که نظرات ارسالی و پیامهای عمومی به معنای این است که هر چیزی که به صورت پخش زنده (آنلاین) ارسال شده، می تواند توسط هر کاربر اینترنتی در جهان، برای مقطع زمان طولانی، قابل رؤیت باشد.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل دهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan