Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

دولت

دولت

 

ایجاد رابطه با ارگانهای دولتی می تواند اعتبار انجمن معتادان گمنام را به عنوان یک منبع مفید در خدمت اجتماع، به ثبات رسانده و افزایش دهد. این رابطه ها اغلب باعث می شود که کارکنان ارگانهای دولتی از انجمن معتادان گمنام حمایت کرده و یا موقعیت هایی را که در طی آن تبلیغات خدمات محلی نام انجمن معتادان گمنام را نیز قید می کنند، در اختیار ما قرار می دهند.
دربعضی منطقه های جهان، بقای انجمن معتادان گمنام بستگی به توانایی ما در ایجاد و حفظ روابط مثبت با دولت های محلی، دارد. مهمترین نکته برای ما ایجاد صبورانۀ رابطه های پایدار با ارگانهای دولتی است تا تعداد بیشتری از معتادان درعذاب بتوانند با انجمن معتادان گمنام آشنا شوند.
دراین فصل ازکتاب اطلاعات عمومی دربارۀ برنامه ریزی و ایجاد رابطه های دو جانبه با دولتهای مرکزی و محلی و همچنین اطلاعات بخصوص راجع به سازمانهای خدمات اجتماعی و انتظامی دولتی، آورده شده است. (برای کسب اطلاعات دربارۀ مراکز تاءدیبی،دادگاههای مواد مخدر و...به بخش عدالت و اعتیاد رجوع کنید).
به منطقه ها پیشنهاد می شود که فصل چهار این کتاب را که درآن اطلاعات عمومی راجب ایجاد روابط جدید با سازمانها، فراهم گشته، مطالعه کنند.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل سیزدهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan