Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

سوال یک همدرد

باسلام.من مصرف کننده متادون هستم.روزانه دوبارصبح وشب وهربارشش سیسی متادون مصرف میکنم.لطفابرای ترک مراراهنمایی کنید.باتشکر.

محمد
04 February 16 , 00:02
مهدی جان سلام پست شما رو دیدم ازت ممنونم من تازه اومدم تو انجمن معتادان گمنام اگه ممکنه میخواستم تجربه شما رو در مورد سنت هشتم انجمن معتادان گمنام بدونم.
محمد
03 February 16 , 23:54
سلام دوست عزیز تنها پیشنهاد من به شما بعنوان همدرد شرکت در جلسات انجمن معتادان گمنام میباشد.
علی
03 February 16 , 22:49
سلام دوست عزیز مشکل نوع مواد مصرفی نیست در جلسات شرکت کن خودت به درک میرسی چه کار کنی
تمرکز بگذار برای شرکت در جلسات میخوای کار بزرگ انجام بدی به خودت فرصت بده و اشکال نداره کنی زمان بر شود موفق خواهی شد
علی
03 February 16 , 22:47
سلام دوست عزیز مشکل نوع مواد مصرفی نیست در جلسات شرکت کن خودت به درک میرسی چه کار کنی
تمرکز بگذار برای شرکت در جلسات میخوای کار بزرگ انجام بدی به خودت فرصت بده و اشکال نداره کنی زمان بر شود موفق خواهی شد
مهدی
03 February 16 , 22:01
اولا متادون داروی جایگزین است.
و برای ترک اعتیاد فقط برای دوماه مصرف میشود.
طبق اظهارات مراجع شش سی سی صبح و همان مقدار شب به عبارتی شصت میلیگرم.
ایشون حتما باید زیر نظر روانپزشک حاذق و اشنا با دوازده قدم. 
بصورت دوز پایین که تقریبا شش ماه طول میکشد.
و تیپل کنه.
ضمنا عوارض قطع مصرف متادون روز از روز هفتم تا یکماه از قطع مصرف طول می‌کشه.
لطفا در شهر خودشون به مراکز بهزیستی جهت ارجاع به روانپزشک MMT مراجعه نماید.
و در این مدت از مشاور مرکزکمک بگیر.وسعی کن در انجمن های دوازده قدمی شرکت کن.
راهی که  تو قدم گذاشته ای راه خداست.
توکلت به اون باشه.
دوست عزیز باز هم با ما در تماس باش.
زینب
03 February 16 , 19:46
بهتون تبریک میگم که تصمیم به قطع مصرف گرفتید اولین قدم رو برداشتین برای ترک فقط کسایی که این مسیر رو طی کردن میتونن کمک تون کنن براتون پاکی آرزو میکنم
امیرعلی
03 February 16 , 18:57
سلام دوست عزیزم. من هم همدرد شما میباشم و الان دو سال هست که پاک هستم قطع مصرف در گذشته برایم سخت بود و حتی یک روز هم نمیتوانست پاک بمانم ولی با کمک انجمن معتادان گمنام دو سال پاکم و زندگی رو به رشدی دارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan