Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

نشانه های کم درآمدی

نشانه های کم درآمدی

برنامة UA دوازده نشانۀ کم درآمدی را تعریف کرده است تا به ما کمک کند بدانیم آیا از کم درآمدی اجباری رنج می بریم یا خیر. به‌مرور که برنامه را کار می کنیم درک ما از این علائم عمیق تر می شود و کم کم نشانه های بهبودی را تجربه می کنیم.

1- بی‌تفاوتی نسبت به زمان: ما کارهایی که باید انجام شود را عقب می اندازیم و زمان خود را برای پیشبرد چشم انداز  و اهداف خود به کار نمیبریم.
2- تغییر ایده ها: ما به صورت اجباری ایده هایی که می توانند زندگی یا شغل ما را وسعت ‌دهند و سودآوری ما را بیشتر کنند، را رد می کنیم.
3- نیاز اجباری برای ثابت کردن: اگرچه شایستگی در شغل یا کسب و کار خود را ثابت کرده ایم، ما در خود این نیاز را حس می کنیم که ارزش خود را مجدداً ثابت کنیم.
4- چسبیدن به مالکیت های بی فایده: ما در مالکیت و نگاه‌داشتن چیزهایی اصرار می کنیم که دیگر نیازهای ما را برطرف نمی کنند، همچون لباس های کهنه یا اشیاء شکسته‌‌ شده.
5- تلاش زیاد خستگی: ما معمولاً بیش از اندازه کار می کنیم، خسته می شویم، سپس کم کار می کنیم و یا کار را کلاً متوقف میکنیم.
6- بخشیدن زمان: ما به صورت‌اجباری به دلایل مختلف برای کارهای گوناگون داوطلب می شویم و خدمات خود را مجانی، بدون آنکه هیچ سود روشنی داشته باشد ارائه می دهیم.
7- کم ارزش گذاردن و زیرقیمت گذاری: ما توانایی ها و خدمات خود را کم ارزش می دانیم و از درخواست افزایش پاداش  و یا طلب حداکثر قیمت بازار کارمان ترس داریم.
8- انزوا: هنگامی که به نظر میرسد که بسیار بهتر است همکاران، دستیاران و یا کارمندانی داشته باشیم، ما تنها کار کردن را انتخاب می کنیم.
9- بیماری جسمی: گاهی به دلیل ترس از بسط یافتن یا نمایان شدن، دچار دردهای جسمی می شویم.
10- احساس گناه و شرم بی دلیل: هنگام درخواست نیاز یا حقمان احساس ناراحتی می کنیم.
11- پیگیری نکردن: ما فرصت ها، موقعیت ها و شغل هایی که میتواند برای ما سودآور باشد را تعقیب نمی کنیم. ما پروژه ها و کارهای زیادی را آغاز می کنیم اما آنها را تکمیل نمی کنیم.
12- خستگی از استمرار: ما با همکاران، ناظران و مشتری های‌مان درگیری های غیرضروری ایجاد می کنیم که باعث تولید مشکلات و منتهی به بحران مالی می شود.

میثم محمودی
19 September 22 , 21:11

*گروه باور اصفهان UA*
📢📢📢📢📢

🗒️ *دوشنبه* *28 شهریور ماه*
⏰ *۲۱ الی۲۲:۳۰*

موضوع: *ترس از روبرو شدن با ترس ها و مشکلات*

سخنران:  🌹🔥یک نفر با عشق
*جلسه از چهارشنبه ها به دوشنبه انتقال یافت*


*نیازمند خدمتگزار منشی هستیم*


لینک مستقیم
https://join.freeconferencecall.com/bavar1

حسن
08 February 21 , 01:38

سلام دوستان من تازه اشنا شدم با این برنامه ... دوست دارم قدم کار کنم کسی میتونه کمکم کنه؟

پاسخ :

سلام حسن عزیز به جلسه بروید و راهنما بگیرید
مرجان شاهرودی
10 December 19 , 21:12

اطفا اسکایپ کم درآمد ن رو برام بفرستید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan