Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

بهبودی در انجمن

بهبودی در UA

بهبودی در UA به معنای توسعه و تمرین عضلات معنوی است که این در واقع هستۀ تمام برنامه های دوازده قدمی است. به طور خاص در UA بهبودی به معنای یافتن و توسعة چشم‌اندازی سعادتمند و تمایل به برداشتن قدم های کوچک و زنده نگاه داشتن آن چشم انداز با مشارکت فعال در برنامه است.
بهبودی به معنای دیده‌شدن از راهی مثبت است. به معنای خود را نشان‌دادن و انجام یک کار خوب است اینکه بخواهیم یک کار درست انجام دهیم و برای خودمان و دیگران مشکل درست نکنیم. به معنای تمایل به دیده‌شدن و خدمت‌کردن به بهترین وجهی که می توانیم، حال در هر جهتی که می خواهیم.
در کنار آماده شدن و نشان دادن خود، لازمة بهبودی طلب نیازها و فهم تمایل به دریافت کردن است. اگر جایی استخدام شده ایم یا برای دیگران کار می کنیم، بهبودی ما را در درخواست ارتقاء سمت و مسئولیت های بزرگ تر توانمند می‌کند. به جای این‌که پیشنهادی را سریع قبول کنیم، می توانیم بگوییم «من باید دربارة این پیشنهاد فکر کنم»، و یا «من باید دربارة این موضوع با مشاورم صحبت کنم».
اگر خویش‌فرما هستیم و برای خودمان کار می کنیم، بهبودی ما را قادر می سازد قیمتی مناسب را درخواست کنیم؛ آن‌گونه که کاملاً احساس کنیم که محق دریافت مبلغی هستیم که بازار توان پرداخت آن را دارد. این قابلیتِ دریافت، ما را به سمت پرسشی اساسی در UA هدایت می کند:  «این چگونه به من خدمت می‌کند؟».
کم درامدی فرایندی ناخوداگاه است که عادت ها و الگوهایی را می‌آفریند که تلاش‌های ما را تحلیل می برد. همچنانکه برنامه را کار می کنیم از سطح ناآگاهی به کسب درآمد و دست‌آوردها، به سطح آگاهی حرکت می کنیم. ما شروع می کنیم با شفافیتی بیشتر کیفیت حقیقی زندگیمان را ببینیم. این وهم زداییِ اولیه شاید کمی ناخوشایند و یا حتی دردناک باشد. ما کم کم از شرایط زندگی خود سوال می پرسیم «این شرایط چگونه به من کمک می‌کند؟» و به سمت خودتوانمندسازی پیش می رویم.
اگرچه ممکن است سریع جواب نگیریم و یا تغییر زیادی را نبینیم، مطرح کردن این سؤال، نشانة روشنی است که بهبودی در حال آغاز شدن است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan