Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

انجمن چگونه کار میکند؟

UA چگونه کار می کند؟
تمرکز UA بر روی بیرون بردن افراد از غاری تجربه‌شده است. کم درآمدی تبعات قانونی ندارد. هیچ نیروی قانونی ما را به دلیل پنهان شدن از زندگی دستگیر نمی کند و حساب بانکی ما را نشانه نمی‌گیرد. کم درآمدی به معنای ناتوانی در قدم برداشتن است و تمرکز UA  کمک به قدم برداشتن است. برنامه کار می کند، وقتی ما آن را کار کنیم.
یک صندلی با چهار پایه استعاره مفید برنامه UA است. چهار پایة این صندلی جلسات، کارکردنِ قدم، ابزارهای UA و خدمت هستند. کارکردن برنامه فقط حضور در جلسات نیست؛ بلکه به معنای کار کردن قدم با یک راهنما (و اگر راهنما در دسترس نباشد، هم راهنما، یا گروه مطالعه قدم) است.
ما از خودمان می پرسیم آیا من قدم ها را کار می کنم؟ آیا راهنما دارم؟ آیا از ابزارها استفاده می کنم؟ آیا به دیگر اعضای انجمن خدمت می‌کنم؟
این برنامه شش ابزار دارد که مختص این برنامه هستند: ثبتِ زمان، یارِ عملکرد، جلسات اقدام و عمل، آگاهی از دارایی ها، برگه های اهداف و پس‌انداز. ما این ابزارها را به همراه ابزارهای اصلی تمام برنامه‌های دوازده قدمی به کار می بریم: جلسات، راهنما، خدمت، ارتباط و مطالعه نشریات. مادامی‌ که از این ابزارها استفاده می‌کنیم، ارتباط خود با نیرویی بزرگتر از خود را افزایش می دهیم.
ارتقاء ارتباط با نیروی برتر از خودمان، به همراه دیگر بخش های برنامه، به آرامی ما را از ادراک مبتنی بر محرومیت و کمبود، به سمت آگاهی مبتنی بر توانگری و کامیابی و از زندگیِ راکد به سمت زندگی فعالانه به سوی چشم انداز بزرگتر می‌رساند. ما این حرکت را قدم به قدم و  با حمایت انجمن انجام می دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan