Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

وعده های انجمن

وعده های UA
ما در برنامة بهبودی دوازده قدمی یاد می گیریم که درک شخصی از گذشته داشتیم به هیچ دردمان نخورد. به عبارت دیگر، عواملی که فکر کردیم و باور کردیم که عامل کم درآمدی ما بودند نمی توانند به ما کمک کنند که زندگیمان را تغییر دهیم. هنگامی که ما در این برنامه با دیگران کار می کنیم، یاد می گیریم گذشته خود را فرو بریزیم و بر روی امروز و آینده تمرکز کنیم بر روی اقدامات و عملکردهایمان و بر روی چشم اندازیمان.
با حس شفقت، پذیرش خود را آغاز می کنیم و به این باور می رسیم که شایسته رضایت بالاتر و زندگی سعادتمندتری هستیم. در نتیجة کار کردن تمام جنبه های برنامه، چشم انداز بزرگ زندگی ما کم کم به ظهور می رسد. ما خودمان را بهتر می شناسیم و به استفاده از استعدادهای حقیقی خود فکر می کنیم. ما به خودمان اجازه می دهیم که از زندگی چیزهای بیشتری بخواهیم و تمایل پیدا می کنیم قدم های لازم برای دستیابی به آنها را برداریم. در نتیجه، ما قادر خواهیم شد که چیزهای بیشتری به دیگران بدهیم و بیشتر در خدمت اجتماعمان باشیم و در چیزی بزرگتر از خودمان نقش داشته باشیم. گفته شده که ما نمی توانیم مشکلات خود را با همان سطح آگاهی که آنها را ایجاد کرده است، حل کنیم. از طریق کارکردن قدم ها، استفاده از ابزارها و خدمت کردن، تغییری در آگاهی ما رخ می دهد. ما سپاسگذاری بیشتر، آرامش ذهنی بیشتر و پذیرش بیشتری را تجربه می کنیم. این همچون بیداری از یک خواب عمیق به یک زندگی سرشار از آگاهی و دیده شدن است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan