Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مراقبه تجسم سازی بازاریابی معنوی

مراقبه تجسمسازی بازاریابی معنوی
اکنون زمان مراقبة تجسمسازی است. اکنون زمان وصل شدن به نیروی برتر و دریافت راهنمایی از اوست، ضمن اینکه تجسم میکنیم که بازاریابی سالم و معنوی چگونه میتواند باشد. از شما دعوت میکنم که در حالت رهاشدگی و آرامش کامل قرار بگیرید و چشمان خود را ببندید. یک نفس عمیق و طولانی بکشید و تمرکز خود را بر روی تنفس خود نگاه دارید. همه چیز جز این لحظه را رها کنید.
حضور نیروی برتر خود را احساس کنید و با قلب خود ارتباط برقرار کنید. ما میخواهیم با هم به یک سفر برویم. اعتماد و باور داشته باشید از نیروی برترتان راهنمایی دریافت خواهید کرد )به آرامی تا 5 بشمرید(. تصور کنید معجزهای رخ داده است. شما مقاومت و افکار و الگوهای محدودکنندة خود دربارة بازاریابی را از دست دادهاید و اکنون میتوانید با کسی ارتباط برقرار کنید که نیروی برترتان از شما میخواهد که به او خدمت کنید و قدمهای استواری برای بازاریابیِ محصولات و خدمات خود بردارید )به آرامی تا 5 بشمرید(. هنگامی که میدانید در بازاریابی خود حمایت میشوید و تنها نیستید چه احساسی دارید؟ به خودتان اجازه دهید این احساس در بدن شما بنشیند )به آرامی تا 5 بشمرید(. بازاریابی مطمئنِ محصولات و خدمات برای شما چگونه است و چه احساسی در شما ایجاد میکند؟ )به آرامی تا 5 بشمرید(. اینکه شما مسئولیتِ آنچه شایستهاش هستید را بر عهده بگیرید و آنچه به اطمینان با ارزش شما هماهنگی دارد، این چه احساسی در شما ایجاد میکند؟ )به آرامی تا 5 بشمرید(. اگر شما مشتریهای ایدئال خود را داشته باشید که بالاترین قیمت را به شما پرداخت کنند، چگونه به نظر میرسد؟ )به آرامی تا 5 بشمرید(. بازاریابی با برکت و آسان چگونه است؟ چگونه میتوانید بازاریابی خود را جالب و سرگرمکننده کنید؟ به جای تلاش و زحمت برای بازاریابی، از چه حمایت و همکاری برخوردار هستید؟ چه کسی شما را الهام میبخشد که این هفته او را دنبال کنید. خود را در حال پیادهسازی برنامههای بازاریابی مجسم کنید )به آرامی تا 5 بشمرید(. به تنفس خود بازگردید... به آرامی دم بگیرید... اکنون بازدم خود را آزاد کنید... به اتاقی که در آن هستیم برمیگردیم و از شما دعوت میکنم که هرگونه بینش یا شهودی که در طول این تجربه داشتید را یادداشت کنید.هرگاه آماده بودید لطفاً به آرامی چشمان خود را باز کنید، به اتاقی که در آن هستید بازگردید و شهودها و بینشی که داشتید را یادداشت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan