Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آیامن تنبل هستم؟!

آیامن تنبل هستم؟!
2 آیاهمیشه بین کارراحت وکاردرست ترجیح میدهم کارراحت را انتخاب کنم؟
1 آیابسیاری ازکارهایی که شروع میکنم را نیمه تمام وناقص رهامیکنم؟
2 آیا در انجام کارهای عادی وروزمره ام احساس ناتوانی میکنم و آنها را انجام نمی دهم؟
4 آیا دلیل انجام ندادن کارها را نداشتن علاقه و انگیزه می دانم؟
5 آیا همیشه دنبال این هستم که کارها را بی نقص و عالی انجام دهم؟
6 آیابجای اقدام وعمل مدام درباره آن کار فکر می کنم یا حرف میزنم؟
7 آیاحاضرم هرکاری انجام دهم بجزکاراصلی که میدانم بایدانجام شود؟
1 آیا با توجیهاتی مثل )این کار مهمی نیست،بعدا حتما انجام می دهم،اگر دیرتر شود اتفاقی نمی افتد و....(کار هایم را به تعویق می اندازم؟
9 آیا با اینکه می دانم ساعت خواب وبیداریم مشکل دارد باز هم برای تنظیم آن احساس ناتوانی میکنم؟
22 آیا آنقدر کارهایم را به تعویق می اندازم که به مرحله اجبار برسد و در نهایت با عجله یا بی کیفیت آنها را انجام می دهم؟
22 آیا هنگامی که شروع به انجام کارهایم می کنم بیشتر از توان کار میکنم وبه خودم فشار می آورم یا اینکه با عجله آنها را انجام میدهم با این فکر که بعد از آن راحت میشوم و کاری ندارم؟

21 آیا با وجود اینکه می دانم باید برای خانواده و روابطم وقت و انرژی بیشتری بگذارم باز هم اقدامی نمیکنم؟
22 آیا از اینکه میبینم اطرافیانم به طور دقیق و منظم به کارها یشان می رسند و فعال تر از من هستند خودم را سرزنش میکنم یا از آنها رنجش میگیرم؟
24 آیا دلیل اقدام نکردنم را بی برنامه گی و نداشتن هدف میدانم -
25 آیا با وجود اینکه کل روز را مشغول بوده ام باز هم رضایت ندارم و احساس میکنم کار اصلی که باید انجام میشد را نداده ام؟
26 آیا فکر میکنم کارهایی که میتوانم انجام دهم کارهای کوچک و بی ارزشی هستند و من باید کار بزرگ و مهمی را انجام دهم؟
27 آیا میتوانم کاری را به صرف درست بودن انجام دهم یا اینکه حتما باید اجبار یا علاقه ای پشت آن باشد؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan