Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مبنای پاکی و لغزش در این انجمن

مبنای پاکی و لغزش در این انجمن :
این انجمن نیز مانند انجمن های دوازده قدمی دیگر مبنای پاکی و لغزش دارد و تفاوت آن با انجمن های دیگر در این است که در آن ها مبنای پاکی و لغزش پرهیز از عمل یا رفتاری می باشد ولی در این انجمن مبنا انجام عمل می باشد. و تفاوت دیگری که هست این است که انجمن های دیگر مبنای پاکی و لغزش برای همه مشترک می باشد ولی در این انجمن لازم است بخشی از مبنا را خود شخص تعیین کند.
در واقع همان یک ساعت برخلاف میل و انجام دادن 2 تا کار روتین مبنای پاکی و لغزش است و روزانه حتی اگر یکی از این کارها نیز انجام نشود لغزش حساب می شود و باید پاکی را از صفر شروع کنیم. آن چیزی که مهم می باشد این است که ما خودمان برنامه ای را برای خودمان تعیین می کنیم که در حد تواناییمان باشد و بعد متعهد می گردیم که تحت هر شرایطی این کارها را انجام دهیم و هیچ چیزی نمی تواند مانع انجام آن ها شود و اگر کوچکترین قصوری در انجام برنامه خود داشتیم لغزش حساب می گردد.
ما می توانیم روزانه کارهای دیگری را نیز صورت روتین و بعنوان کار درست وارد برنامه مان کنیم ولی تعهدی در قبال حتماً انجام دادن آن ها نداریم. در واقع چیزی که تعهد ماست و باید تحت هر شرایطی انجام شود همان یک ساعت بر خلاف میل و 2 تا کار روتین است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan