Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مراقبه روزانه از کتاب "یکسال معجزه" 18 دی

هجدهم دی:   آنچه برای خود می خواهی برای همسایه بخواه.

   هر وقت نیکوتین مصرف می کردم احساس بدی پیدا می کردم. نه تنها در حال کشتن تدریجی خود بودم بلکه از خود متنفر هم می شدم. مهارت بالایی در بوجود آوردن احساسات ناخوشایند در خود داشتم، مثل قضاوت بیجا و احساس بی ارزشی. احساس بی ارزشی مجوزی بود تا به مصرف ادامه دهم. مصرف نیکوتین سبب می شد تا این احساس را در خود سرکوب و احساس برتری کنم. وقتی به انجمن نیکوتینی های گمنام پناه آوردم متوجه شدم من هم می توانم مانند سایر اعضا قطع مصرف کنم و احساس ارزش کنم. اکنون وقتی با مصرف کننده ای رو به رو می شوم گرچه ممکن است آزرده شوم، اما به خود خاطر نشان می کنم که من نیز زمانی در جایگاه او بودم.

برای امروز، به یاد خواهم داشت که مجبور نیستم با افکار منفی زندگی کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan