Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

چگونه این کتاب راهنما می تواند

چگونه این کتاب راهنما می تواند به اعضا جهت فعالیت های PR کمک کند ؟

این کتاب راهنما برای اعضای NA با پاکی های متفاوت و با تجربه های خدماتی گوناگون همچنین برای کسانی که ممکن است در امور روابط عمومی NA هیچ تجربه و یا دانش قبلی نداشته باشند ، نوشته شده است. فرصت انجام امور روابط عمومی ، بیشتر در سطح نواحی دست می دهد و در نتیجه ، این کتاب بیشتر با کسانی سروکار دارد که در کمیته های خدماتی نواحی مشغول به خدمت هستند. در عین حال این مطالب می تواند در سطوح مختلف خدماتی مورد استفاده های متفاوت قرار گیرد.

این کتاب راهنما به دو بخش تقسیم شده است :

بخش یک – فصل یک تا چهار
بخش دو – فصل پنج تا سیزده

در مورد بخش یک

اولین بخش شامل اطلاعات مفهومی است ؛ مانند : تبادل نظر در مورد اصول NA در فصل دو ، فنون برنامه ریزی در فصل سه و ایده های آموزشی PR در فصل چهار. فصل های باقی مانده شامل اطلاعات کاربردی است که در زمینه های بخصوص خدماتی بکار می رود. دلیل تنظیم کتاب راهنما به این شیوه از آن جهت بوده است که تمرین اصول روحانی و ایجاد ساختار خدماتی قابل اعتماد و مسئولانه تر زیر بنای خدمات روابط عمومی است. فصل دو و فصل سه منابعی برای اعضایی که در حین خدمت در جستجوی درک بهتری از اصول NA هستند و نیز در ارتباط با یافتن روش های جدید برنامه ریزی و ایجاد ساختار خدماتی می باشند. به خاطر داشته باشید هدف از تهیه این مطالب آن است که به شیوه ای تطبیق داده و به کار گرفته شوند که برای ناحیه محلی به بهترین شکل ممکن قابل درک باشد.

در مورد بخش دو

هر فصل از بخش دوم کتاب به دو قسمت تقسیم شده است : قسمت اول شامل گزیده برخی از اصولی است که در فصل دوم مطرح شده و به حوزه خدمتی خاص همان فصل مربوط می شود. برای مثال : مطالبی در مورد گمنامی در سطح مطبوعات که در فصل دوم ذکر شده در” رسانه های عمومی “ فصل پنجم نیز بازگو گردیده است. مطالب باقی مانده در هر فصل متشکل از اطلاعات کاربردی در مورد حوزه های بخصوص خدماتی است. به منظور تلاش برای مفیدتر ساختن این مطالب فهرستی از منابع را در پایان هر فصل تهیه کرده ایم. برای مثال: فصل چهارم شامل نمونه هایی از نامه های ارسالی ، نامه های دریافتی ، سؤالاتی که اغلب پرسیده می شوند و نمونه ای از فرمت معرفی برنامه است. منابع این مطالب به صورت ضمیمه در آخر هر فصل آورده شده است. اگر چه کتاب به شیوه ای طراحی شده که اجازه می دهد اعضا فصل های مورد نیاز را به کار گیرند ، ما شما را تشویق می کنیم تا تمام اطلاعات موجود در فصل های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. عرصه ی روابط عمومی بسیار گسترده است و به همین دلیل ما دامنه وسیعی از اطلاعات مفید را فراهم کرده ایم.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل اول

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan