Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اهداف روابط عمومی

اهداف روابط عمومی

یکی از اهداف ذکر شده در بیانیه و رویای خدمات جهانی معتادان گمنام ” کمک کردن به یکدیگر با حفظ روح اتحاد و همکاری برای رساندن پیام بهبودی “ می باشد. جوامع محلی NA می توانند تأثیرات زیادی بر جوامع بزرگتر اطراف خود داشته باشند. این اتحاد اعضا در فعالیت های خدماتی و روحیه ی همکاری آنها با عموم است که به رشد پیام بهبودی NA کمک می کند. نکات زیر اهدافی هستند که ما با تلاش خود در انجام آنها می توانیم NA را تبدیل به انتخابی چشمگیر و جذاب برای معتادان کنیم :

1- مشخص می نماییم که NA چه خدماتی را می تواند و یا نمی تواند به جامعه ارائه دهد. 2- اعضای NA را نسبت به نقش آنها در تصویر عمومی NA بیشتر آگاه می کنیم. 3- هدف ما این است که عموم ، NA را به عنوان یک سازمان مثبت و معتبر بشناسند. 4- ما روابط ارزشمند خود را با حرفه ای ها و کل جامعه گسترش می دهیم.

اولین نکته در بیانیه اهداف و رویای خدمات جهانی NA این امید را در ما زنده می کند: ” که روزی ، هر معتادی در دنیا فرصت تجربه کردن پیام ما را به زبان و فرهنگ خود داشته و شانسی برای پیدا نمودن راه تازه ای برای زندگی بیابد. “ اکثر ما از درگیری ها و چالش هایی که اعضای اولیه ما به هنگام رساندن پیام بهبودی به معتادان در حال عذاب با آن روبرو بوده اند ، آگاه هستیم. در دهـه ی 1950 میلادی ” انجمن جهـانی “ معتادان گمنـام در مراحل ابتدایی خود به سر می برد ؛ ” جهان “ برای آن اعضای اولیه تنها شامل چند ایالت در ایالات متحده ی آمریکا بود. اما اکنون این مطالب دیگر حقیقت ندارد. طی دهه ی 1980 و 1990 میلادی رشد ما انفجاری بوده و هنوز هم ادامه دارد. در نتیجه اگر عوامل مختلفی مانند: محل جغرافیایی ، اجتماعی ، مذهبی ، نژادی ، سیاسی و اقتصادی که بر روی توانایی معتادان برای یافتن پیام NA اثر می گذارد را خوب بشناسیم ، فعالیت های روابط عمومی ما می تواند ثمربخش تر باشد. بیماری اعتیاد ، گروه خاصی از مردم را مبتلا نمی کند بلکه چنگال مرگبار آن هیچ حد و مرزی نمی شناسد. بدین ترتیب پیام ما ــ پیامی که رساندن آن به عهده ی همه ما گذاشته شده است ــ نیز هیچ گونه حد و مرزی نمی شناسد.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل اول

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan