Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

زیر بنای روحانی

زیر بنای روحانی

اصول NA که در روابط ما با انجمن و جامعه بکار برده می شود ، در این فصل از کتاب توضیح داده شده است. وقتی که به معنای واقعی ، اصول NA را درک کنیم با چالش های غیر منتظره به گونه ای بهتر و سنجیده تر می توانیم روبرو شویم. فعالیت های خدماتی ما اغلب فرصت هایی را ایجاد می کنند تا بتوانیم این اصول را برای موانع به ظاهر غیر قابل عبور به کار گیریم. برای دستیابی به راه حل های ممکن با روشن بینی می توانیم با این چالش ها روبرو شویم. برای مثال: ممکن است خود را در موقعیتی بیابیم که دو کمیته ی فرعی مختلف با یک مرکز تأدیبی همکاری متقابل دارند ؛ هر کمیته ی فرعی ممکن است با افراد مختلفی در آن مرکز در تماس باشند. آنچه که در یک چنین موقعیتی لازم است ، یک ارتباط خوب بین کمیته های فرعی است. روابط عمومی ما هنگامی تقویت می شود که بتوانیم اصول را تمرین کرده ، با یکدیگر همکاری نموده و یکدیگر را مطلع نگه داریم.
هر گروه تنها یک هدف اصلی دارد ، رساندن پیام به معتادی که هنوز در عذاب است. سنت پنجم
به عنوان اعضای NA همه یک هدف اصلی داریم که باید از آن حمایت کنیم. در حالیکه که گروه ها بر روی هدف اصلی متمرکز هستند ، مسئولیت حمایت از فعالیت ها به عهده ی کمیته ی خدماتی ناحیه ای سپرده شده است. برای آن دسته از ما که خدمات روابط عمومی را انجام می دهیم ، این بدان معناست که ما با روحیه حاکی از فروتنی خدمت نماییم. به زبان ساده ، ما معتادان در حال بهبودی هستیم که سعی در رساندن پیام بهبودی به معتادان در حال عذاب داریم ــ همان پیامی که شخص دیگری به رایگان در اختیار ما گذاشت ــ وظیفه ی ما آن است که به دیگران اجازه دهیم بدانند که معتادان گمنام ، یک برنامه ی بهبودی ساده ی روحانی و دوازده قدمی است که می تواند به هر معتاد در جستجوی رهایی از اعتیاد به مواد مخدر کمک کند. ما با اطمینان اعلام می کنیم که چه خدماتی را می توانیم یا نمی توانیم ارائه نماییم . رویکرد ما به روابط عمومی با این آگاهی است که NA برای جامعه چیست و روابط NA با آن جامعه چگونه است. اصول فروتنی و خدمت در رساندن پیام NA در راستای شناخته شدن نقش NA در جامعه می تواند به ما کمک کند.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل دوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan