Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

جاذبه

جاذبه . . .

جذابیت رفتاری و نگرش هر عضو NA و ظاهر جمعی انجمن ما برای ارزشمندتر کردن فعالیت های روابط عمومی ما ضروری می باشد. جاذبه به معنای عملکرد ما ( به عنوان یک عضو و یا یک گروه ) به شیوه ای است که به طور طبیعی دیگران را به سوی خود جلب کنیم. وقتی اعضا به گونه ای جذاب رفتار کنند ، احتمال تأثیر مثبت NA بر تازه واردان و اعضای آتی NA بیشتر می شود.
هم چنین می توانیم به جاذبه در ارتباط با افرادی – که ممکن است معتاد نباشند – ولی به معتادان در پیدا کردن NA کمک می کنند ، فکر کنیم. طرز نگرش هر یک از ما بر ظاهر جمعی مان تأثیر دارد.
چگونه به آگاه شدن حرفه ای ها از آنچه NA ارائه می دهد ، کمک می کنیم؟ ما نمی توانیم از غیرمعتادان انتظار داشته باشیم تا اعتیاد را کاملاً همانند ما معتادان درک کنند. آنچه ما می توانیم انجام دهیم ، به تصویر کشیدن قدرت بهبودی موجود در برنامه NA برای افراد غیرعضو می باشد.
آنچه که احتمالاً برای عموم و حرفه ای هایی که با معتادان مرتبط هستند جذاب خواهد بود ، ارتباط مطمئن ، مسئولیت ، تعهد و رفتاری است که بازتاب بهبودی است. ما می توانیم اعتبار NA را با حضور خود و انجام وظایفی که به عهده گرفته ایم ، نشان دهیم. خواه این وظیفه ، پاسخ گویی به یک تماس تلفنی جهت ارائه اطلاعات در مورد NA باشد ، خواه ارائه کتابچه راهنمای جلسات در کتابخانه عمومی.
ما می توانیم برای انجام تعهدات خود نسبت به افراد حرفه ای تجارب اعضای NA را بیاموزیم. چنانچه مسئله ای مانع از حضور ما بر سر قرارمان شود ، می توانیم از عضو دیگری درخواست کنیم تا تعهد ما را به انجام برساند و به افراد متعهد شده ، اطلاع دهیم که شخص دیگری به جای ما می آید. همچنین ما می توانیم از طریق تماس با مسئول کمیته ، ارتباط خوب درون کمیته ای خود را حفظ کنیم.
ما برای موفقیت واقعی در ایجاد و حفظ روابط با جامعه ، نیاز به سایر اعضای NA داریم. تعاون و همکاری در ناحیه ها و کمیته ها می تواند به ما کمک کند تا پیام بهبودی را به صورتی جذاب به عموم عرضه کنیم.
کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل دوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan