Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

غیر حرفه ای تا ابد

غیر حرفه ای تا ابد


در طی یک جلسه معرفی به عموم به خاطر داریم ما فقط خدمتگزاران مورد اعتمادی هستیم که در رساندن پیام بهبودی کمک می کنیم. غیرحرفه ای ماندن در فعالیت های روابط عمومی NA به چه معناست؟
در NA این به معنای سهیم بودن ما در برابری تعریف شده است. به عنوان اعضا ، ما جایگاه یکسانی در انجمن داریم و در فعالیت های خود در رساندن پیام NA ارزشی برابر داریم. همچنین اصل غیرحرفه ای ماندن از انسجام گروه ها پشتیبانی می کند – ما در خدمت گروه کار می کنیم. بیشتر اعضا ممکن است قادر به ارائه اطلاعاتی راجع NA به جامعه باشند.
به هر حال ما می توانیم از مهارت ها و استعدادهای خاص برخی از اعضا نیز بهره ببریم. در جوامع خدماتی ما امکان دارد بعضی از اعضا دارای مهارت های سخنرانی برای عموم و یا تجاربی باشند که برای مخاطب ویژه ای مناسب تر باشد. برای مثال عضوی که خود پزشک است ، شاید درک بهتری از فلسفه ها و فرهنگ لغات یک اجتماع پزشکی داشته باشد.
تشکیل پنلی از اعضا با مهارت ها و استعدادهای ویژه در کنار اعضای دیگر با پیشینه های گوناگون نشان دهنده وسعت دامنه عضویت در NA است. استفاده از مهارت های یک عضو در فعالیت های خدماتی ما به میزان مؤثر بودن انتقال اطلاعات دربارة NA به جامعه می افزاید.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل دوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan