Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اصول اساسی روابط عمومی

اصول اساسی روابط عمومی


بنا نهادن مجموعه ی مشترکی از اصول می تواند به خدمتگزاران مورداعتماد کمک کرده تا بیاموزند چگونه با مخاطبان جامعه ی خود ارتباط متقابل داشته باشند. ارزش های مشترک مانند قابلیت اعتماد و احترام می تواند ما را به سوی فعالیت های روابط عمومی یکپارچه تر راهنمایی کند. ارزش ها و نقطه نظرات زیر می تواند هم برای خدمتگزاران مورد اعتماد که در آینده برای انجام وظایف خاصی از روابط عمومی آموزش خواهند دید و هم برای اعضای کمیته ی در حال همکاری و یا مشارکت در طرح های روابط عمومی مفید باشد.
روابط قوی دارای تداوم است. یک رابطه ی مداوم شامل گفتگوی متقابل و منطقی است. اگر تصمیم گرفتیم که الویت ما ایجاد رابطه با یک سازمان محلی است که به معتادان کمک می کند بنابراین پس از معرفی اولیه ، ما به تماس خود با آن سازمان ادامه می دهیم. ما بعد از جلسه ی معرفی اطلاعات دقیقی از NA در اختیار آنها قرار داده و به آن سازمان راه های معتبر جهت تماس با اعضای اجتماع محلی NA ارائه می دهیم.
روابط قوی دارای قابلیت انعطاف است. همان طور که ممکن است از سازمان های عمومی بخواهیم تا در برابر پاسخ به نیازهای ما انعطاف پذیر باشند می توانیم خود را نیز با احتیاجات آنها سازگار کنیم. می توانیم به آنچه که از ما خواسته شده است گوش فرا داده و سپس ارزیابی کنیم که آیا قادر هستیم نیاز های آن سازمان را برآورده کنیم یا خیر. گاهی ممکن است انعطاف پذیری به معنای یافتن راهی متفاوت جهت ارائه ی خدمات باشد. ما از اعضای بدنه ی خدمات ناحیه می خواهیم نظرات خود را در مورد نحوه ی پاسخ به درخواست ها ارائه دهند. ما همواره در تلاشیم به نحوی واکنش نشان دهیم که روابط خود با جامعه را حفظ نموده همچنین توانایی های خود را در نظر داشته و از سنت ها و مفاهیم انجمن پیروی نماییم.
اعتمادی که ما در جامعه به وجود می آوریم. نتیجه ی فعالیت های خدماتی مستمر ، معتبر و مدبرانه است. سنت ها و مفاهیم ما انجمن را در جهت عملکردی یکپارچه راهنمایی می کند – ما یک هدف کاملاً شفاف داریم که آن کمک به معتادان در حال عذاب جهت رهایی از اعتیاد فعال است. توانایی ما در عملکردی یکپارچه به راحتی باعث اعتماد سازمان های عمومی به کار ما می گردد. هنگامی که اعضا سنت های NA را درک و از آن پیروی می کنند ، احتمال پایه ریزی روابط ما با جامعه بر اساس همین اعتماد بیشتر می شود.
روابط قوی هم به نفع NA و هم سازمان های عمومی است. خدمات مؤثر روابط عمومی از توانایی ما در همکاری با دیگر سازمان ها سرچشمه می گیرد. اگر در حال ایجاد یک رابطه ی جدید با پلیس محلی هستیم ، به خاطر می سپاریم که یکی از اهداف سازمان نیروی انتظامی ایجاد امنیت بیشتر در جامعه است. یکی از نتایج بهبودی معتادان کاهش تمایل آنها در ارتکاب جرم است که اغلب منجر به امنیت بیشتر جامعه می شود. ما از این اهداف مشترک به عنوان اساس روابط خود استفاده می کنیم.
روابط قوی قابل احترام است. وقتی اعضای NA با یکدیگر محترمانه رفتار می کنند ، این احترام به روابط ما با جامعه انتقال داده می شود. ما از ارزش های سازمان و یا افرادی که با آنها در ارتباط متقابل هستیم ، آگاه می شویم. این نوع احترام گذاشتن به احتمال زیاد باعث می شود آن سازمان نیز ارزش های ما را محترم شمارد. هنگامی که ما در کشمکش با یک سازمان هستیم سنت ها ، مفاهیم و وجدان گروهی ، ما را هدایت می کند. ما می توانیم با احتیاط و به گونه ای احترام آمیز سازمان مربوطه را از سنت های خود مطلع سازیم.

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan