Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آموزش و آماده سازی

آموزش و آماده سازی برای ارتباط متقابل با جامعه


در آموزش و آماده سازی به منظور ارتباط با جامعه در نظر می گیریم که با چه کسی می خواهیم رابطه ی متقابل ایجاد کنیم و چگونگی برقراری این ارتباط متقابل را تشخیص داده و آن را تمرین می کنیم.
با چه کسانی در ارتباط متقابل هستیم ؟
چگونگی برقراری ارتباط ما بستگی به مخاطب دارد. ما سطح آگاهی ، ارزش ها و تجربه ی مخاطب خود را مورد ملاحظه قرار می دهیم. ممکن است ما با مخاطب خود از طریق مکاتبه و یا یک جلسه ی معرفی ارتباط برقرار کنیم. لازم است ما بدون توجه به چگونگی این ارتباط (که در بخش بعدی به آن می پردازیم) مخاطب خود را بشناسیم. ما مکاتبات و یا جلسات معرفی خود را بر اساس شناختی که از یک مخاطب پیدا کرده ایم ، پایه ریزی می نماییم. برای دسترسی بهتر به سازمانی که می خواهیم با آن ارتباط برقرار کنیم ، لازم است وقت بیشتری صرف شناخت آن سازمان نماییم.
ما به عنوان گروه ها ، هیئت های خدماتی و کمیته های NA ، آگاهانه و با صرف انرژی ، سعی در ایجاد روابط عمومی خوب داریم. رابطه ی خوب ما با جامعه ، از انجام فعالیت های معمولی ما حاصل نمی شود ، بلکه پلی است که در نتیجه پیمودن آن ، پیام رسانی ما به معتادان بهتر می شود.
چگونگی عملکرد


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan