Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

در مورد آنها چه می دانیم ؟

در مورد آنها چه می دانیم ؟


همان گونه که NA دارای یک هدف اصلی و مجموعه ای از سنت ها و مفاهیم می باشد ، می توانیم در مورد مأموریت و اهداف سازمانی که با آن در ارتباط متقابل خواهیم بود نیز تحقق کنیم. این اطلاعات می تواند به ما کمک کند که با درنظر داشتن اهداف مشترک ممکن با آن سازمان اجتماعی ارتباط برقرار کنیم. فهرست زیر برای داشتن نقطه نظری منسجم راجع به ارزش ها و اهداف مخاطب شناخته شده ی جامعه به اعضا کمک می کند.
1- ما هدف یا مأموریت آن سازمان را شناسایی کرده ایم .
2- مقررات و کار حرفه ای آن سازمان را درک می کنیم (مانند امور قانونی ، امور درمانی و غیره).
3- ما در نظر می گیریم که آیا آن سازمان تفاوت های شناخته شده ای با روش NA دارد (مانند شیوه ی جایگزینی دارو برای اعتیاد و غیره).
4- از رابطه ی سازمان با اعضای احتمالی آتی آگاهی داریم ؛ اینکه آیا آنها اصلاً با معتادان ارتباط متقابل دارند یا خیر ، راه های تأثیر آنها بر اعضای احتمالی آتی و اینکه آیا ناچار به ارتباط متقابل با معتادان شده اند یا خیر (مانند دادگاه های کیفری ، مراکز درمانی و مدارس).
5- ما در مورد جمعیت آن سازمان تحقیق کرده ایم ؛ زبان و فرهنگ آنها را می شناسیم.
6- ما فهمیده ایم که آیا آن سازمان به گروه های مختلف با زبان های متفاوت خدمت می کند یا خیر.
پس از بررسی نکات بالا ، ما قادر به تصمیم گیری خواهیم بود که آیا یک رابطه ی سودمند دوطرفه با این سازمان امکان پذیر خواهد بود یا خیر.
ما در مورد چگونگی ارتباط با سازمان و یا در مورد احتمال همکاری این سازمان با ما آگاهی بهتری کسب می کنیم. همچنین از اینکه این سازمان از ارتباط با NA چه چیزی ممکن است به دست آورد ، تصویر شفاف تری داشته باشیم.

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan