Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آنها در مورد ما چه می دانند؟

آنها در مورد ما چه می دانند؟


بررسی شناخت یک سازمان در مورد NA می تواند در برقراری ارتباط با مخاطب به ما کمک کند. فهرست زیر کمک می کند تا در مورد اطلاعات مورد نیاز خدمتگزاران مورد اعتماد جهت بکارگیری ارتباطات متقابل با جامعه ، اطلاعات قبلی و تردیدهای احتمالی مخاطب ما در شکل گیری ارتباط با ما ایده شفاف تری پیدا کنیم.
1- ما از روابط آن سازمان با دیگر برنامه های خودیاری و آشنایی یا عدم آشنایی آن سازمان با روش دوازده قدمی مطلع می شویم.
2-ما برداشت و آگاهی سازمان مربوطه را از NA در نظر می گیریم.
3- ما این موضوع که آیا سازمان تجربه ی قبلی با NA داشته یا خیر و اینکه چگونه آن تجربه ممکن است بر رابطه ی کنونی ما تأثیر بگذارد را بررسی می کنیم.
4- ما در مورد انتظاراتی که سازمان از ما دارد ، فکر کرده و ماهیت رابطه ی خود با آنها را روشن می سازیم.

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ساجد
31 December 15 , 01:51
سلام دوست من. خداروشکر ک پاکید.7ساله جلسه الکلیها میرم چون بتنهایی نتونستم پاک بمونم...شمارمومیذارم اگ دوسداشتیدتماس بگیرید.09392981210
مریم
30 December 15 , 16:30
منم بهتون تبریک میگم 
فرزاد
30 December 15 , 14:14
سلام دوست همدردم منم تجربه تب ولرز داشتم واینکه بعد قطع مصرف عرق سرد میکردم وموهای بدنم سیخ میشد ومور مور میشدم.کاریکه من انجام میدادم چیزای سرد مث ماست ودوغ  ....نمیخوردم ،دوش میگرفتم ودایمبا پدرم که خودشم موادی بود قطع کرده بود حرف میزدم وشدتت خماریم کمتر میشد.من پیشنهادم اینه که تحمل کنی در هرجایی که هستی فردا باز شدتت لرزت کمتر میشه.دمت گرم پشت هر روز سخت یه روز بهتر در انتظارته
بهاره
30 December 15 , 09:12
سلام دوست عزیز، پیشنهاد میکنم دوش آب گرم بگیری و در اولین جلسه ای که میتونی حضور پیدا کنی، صحبت با یه همدرد مسکن دردهای ماست، تو جلسه هم حال و احوالت رو مشارکت کن 
زینب
30 December 15 , 06:31
من نارانانی هستم تصمیم به قطع مصرف یعنی زنده شدن امید در دل خانواده  
فقط تسلیم نشوید
سید مهدی
30 December 15 , 06:21
سلام دوست خوبم من الکل مصرف نکردم ولی برایت دعا میکنم و تبریک میگم بهت
مرتضی
30 December 15 , 03:14
منم تبریک میگم منم تجربه الکل ندارم یه شماره از یه عضو الکلی داشتم هر چی گشتم پیدا نکردم برات بزارم اینکه فقط میتونم بگم برات دعا میکنم 
نازنین
30 December 15 , 02:55
تبریک به شما که تصمیم به قطع مصرف گرفتید من تجربه الکل ندارم فقط خواستم تبریک بگم و بدونید که براتون دعا میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan