Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

معرفی کننده ها

معرفی کننده ها


بسیار مهم است که یک پنل از معرفی کننده هایی را انتخاب کنیم که تصویری واقعی از اجتماع NA را ارائه دهد. ما می توانیم این کار را با دعوت ترکیبی از اعضای مختلف انجام دهیم. ما می خواهیم در معرفی های خود از روش گروهی استفاده کنیم زیرا نمی خواهیم یک فرد به عنوان نماینده ی NA معرفی شود.
ما هنگام معرفی NA به مخاطب جامعه با یکدیگر کار کرده و یکدیگر را حمایت می کنیم. می خواهیم جامعه ببیند که ما گروه متنوعی از داوطلبان هستیم.
ما باید در نظر بگیریم چه کسی در اجتماع NA برای ارائه ی معرفی از همه مناسب تر است. سعی می کنیم تا معرفی کننده ها با مخاطب ما تناسب داشته باشند. برخی از اعضای NA برای معرفی بهتر از دیگران هستند. معرفی کار ساده ای نیست ، نیاز به وقت و آمادگی دارد.
ممکن است تصمیم بگیریم افرادی که فاقد مهارت معرفی هستند را تشویق کنیم تا برای پست های خدماتی دیگری داوطلب شوند یا برای اعضا آموزش هایی فراهم آوریم تا مهارت های معرفی خود را بهبود بخشند. معرفی کننده ها می توانند با نگاهی به مفهوم چهارم از نحوه ی گردانندگی که می خواهند به عهده گیرند ، مطلع شوند. نقش جلسه ی پرسش و پاسخ در پایان یک معرفی زمانی است که امکان دارد از معرفی کننده ها سوالاتی خارج از حیطه ی NA شود.
این همان موقعیتی است که ویژگی های گرداننده می تواند مهم باشد. اگر از معرفی کننده بخواهند تا یک مصاحبه ی تلویزیونی انجام دهد و یا نظر NA را در مورد یک موضوع خارجی بیان کند او باید آمادگی این را داشته باشد که بگوید ”به هیچ وجه“ و به طور خلاصه دلیل آن را توضیح دهد. تمرین پاسخ به اینگونه سوالات می تواند به معرفی کننده ها توانایی ” نه“ گفتن را بدهد.

رهبری مؤثر در NA ارزشی والا دارد . ویژگی های رهبری هنگام انتخاب خدمتگزاران مورد اعتماد باید مورد توجه قرار گیرند.

دوازده مفهوم خدماتی NA


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan