Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

نمایشگاه ها و غرفه ها

نمایشگاه ها و غرفه ها


اگر ما مشغول معرفی نبوده و در یک رویداد غرفه ای تهیه کرده ایم همان ملاحظات ، آمادگی و ظاهر فردی را اتخاذ می کنیم. ما یک نفر را می خواهیم تمام وقت در نمایشگاه یا غرفه باشد. ما می توانیم از اعضای باتجربه ی NA برای پیوستن در این رویدادها دعوت کنیم و در عین حال از محدود بودن تعداد اعضا در نمایشگاه جهت عدم ازدحام در غرفه اطمینان حاصل کنیم. معمولاً سه نفر کافی است.
ما اطلاعات تماس با NA محلی را در اختیار ملاقات کننده های غرفه قرار می دهیم. اگر سوالی که ما پاسخ آن را نمی دانیم مطرح شود ، پیشنهاد می دهیم تا برای پاسخ سوال خود با یکی از اعضای اجتماع محلی NA تماس بگیرند. ما می توانیم از ملاقات کننده های غرفه کارت های ویزیت شان را درخواست کنیم.
اگر بخواهیم با ارسال نامه و یا مجموعه ای از اطلاعات NA پیگیر ارتباط شویم ، گرفتن این نوع از اطلاعات تماس بیشترین فایده را خواهد داشت. ما سعی می کنیم هنگام ارائه ی اطلاعات راجع به NA مفید و معتبر باشیم.

 


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan