Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مخاطب

مخاطب


دلیل ارائه ی جلسات معرفی ، مخاطب است. ما مخاطب را تشویق نموده تا در شبکه ی ارتباطی ما شرکت کرده و از آشنایان خود هم دعوت به عمل آورند. همچنین ما می توانیم راه هایی بوجود آوریم تا مخاطبان جامعه بتوانند نظرات خود را در مورد جلسه ی معرفی بازگو کنند.
مفید بودن جلسه ی معرفی ، کارایی معرفی کننده ها ، ارزشمند بودن نشریات توزیع شده در طی جلسه و هر مورد دیگری که باید به جلسه ی معرفی افزوده شود را با یک فرم توسط شرکت کنندگان ارزیابی می کنیم که این فرم می تواند به بهبود جلسات معرفی کمک نماید. می توانیم از شرکت کنندگان اطلاعات تماس آنها را درخواست کرده و مطمئن شویم که از طریق همان اطلاعات پیگیری صورت می پذیرد.
ما می توانیم از اعضای NA درخواست کنیم تا درمیان مخاطبان بنشینند. با دعوت از اعضای اجتماع محلی NA برای مشاهده ی جلسه ی معرفی و گوش دادن در نشست پرسش و پاسخ ، آنها را آموزش دهیم. در جلسه ی پرسش و پاسخ اعضای NA حاضر در بین مخاطبان می توانند اولین سوال ها را مطرح کنند. به علاوه آنها می توانند جو جلسه را حفظ کرده و معرفی کننده ها را مورد تشویق و حمایت خود قرار دهند.
یکی از مهمترین مواردی که ما می توانیم انجام دهیم ، گوش کردن به مخاطب است. با گوش کردن به مخاطب ما با اطلاعات مناسب تر می توانیم پاسخگو باشیم. همچنین با دریافت نظرات آنها می توانیم گفت و شنود با این مخاطب جامعه را تمرین کنیم.

 


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan