Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

رسانه ها

رسانه ها

 

رسانه ها فعالیت های روابط عمومی ما به وسیله ی استفاده ی دقیق از رسانه ها می تواند تقویت شود به این معنا که برنامه ریزی پروژه های رسانه ای به گونه ای باشد تا به مهمترین نیازهای کمیته ی خدماتی ناحیه بپردازد. همچنین به این معناست که تلاش کنیم فعالیت های رسانه ای ما مسئولانه تر و فعالانه تر باشد.
به منظور پرداختن به هدف یک ناحیه جهت رویت بهتر انجمن معتادان گمنام در بکارگیری روش های استفاده از رسانه ها می توانیم خلاق باشیم. در نتیجه احتمال بیشتری وجود دارد تا به معتادان در حال مصرف که ممکن است برنامه ی NA را نشناسند ، دسترسی پیدا کنیم.
این فصل به نقش رسانه های چاپی و پخش برنامه در فعالیت های روابط عمومی ما می پردازد ( لطفاً برای اطلاعات مربوط به اینترنت به " فناوری اینترنت " در فصل دهم مراجعه کنید). رسانه های چاپی در این مبحث شامل روزنامه ها ، مجلات محلی ، پوسترها ، تبلیغات محیطی ، اخبار یا سرمقاله و نقطه نظرات می شوند. رسانه های پخش برنامه شامل اعلامیه های خدمات عمومی ، رادیو ، تلویزیون ( از جمله تلویزیون کابلی ) و سینما می شوند.
پیش از شروع فعالیت های جدید روابط عمومی سوالاتی که در بخش برنامه ریزی و آمادگی مطرح می شود ، می تواند به عنوان قسمتی از فرآیند تهیه ی ترازنامه ی کمیته ی خدماتی ناحیه (که جزییات آن در فصل سوم شرح داده شده) محسوب شوند.

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل پنجم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan