Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

روابط عمومی و رسانه ها

روابط عمومی و رسانه ها

 

همانطور که در فصل سوم مطرح شد برنامه ریزی برای پروژه های روابط عمومی کمک خواهد کرد تا خدمتگزاران مورد اعتماد کارآمدتر باشند. بدیهی است که این گامها به هر گونه پروژه ی رسانه ای کمک می کند.
ما اغلب پروژه های خدماتی را بدانگونه که در ناحیه متداول است به اجرا در می آوریم که به جای آن می توانیم سوالات مهمی مانند سوالات زیر را مطرح نماییم:
آیا ناحیه دارای منابع انسانی و مالی کافی برای اجرای پروژه می باشد؟ آیا احتمال دارد پروژه ی رسانه ای به مخاطب مورد نظر دسترسی داشته باشد؟
آیا ناحیه می تواند به گونه ای مؤثر پروژه را به گروه ها ، اعضا و سایر بدنه های خدماتی منتقل کند. سوالات زیر برای یک ناحیه مشخص می کند که آیا پروژه ی رسانه ای را ادامه دهد و اینکه آیا چنین پروژه ای مؤثرترین روش دسترسی به معتادان در حال عذاب در آن ناحیه ی NA می باشد یا خیر؟

هدف اصلی فعالیت های ما برای برقراری ارتباط با مردم این است که ماجرای معتادان گمنام را برای آنها شرح دهیم و بگوییم این برنامه به معتادی که هنوز در عذاب است چه کمکی می تواند کند. رعایت گمنامی در سطح جامعه بر پایه و اساس روحانی تمام سنت های ما استوار است. این سنت ها همیشه به ما یادآوری می کند اصول روحانی را به شخصیت ها ترجیح دهیم.
چگونگی عملکرد


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل پنجم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan