Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آیا احتمال دسترسی این پروژه به مخاطب مورد نظر وجود دارد؟

آیا احتمال دسترسی این پروژه به مخاطب مورد نظر وجود دارد؟

 

سوالات زیر می تواند در مورد گفتگوی اینکه آیا پروژه ی رسانه ای پیشنهادی بهترین روش برای دستیابی به مخاطب مورد نظر است به یک ناحیه کمک کند. همچنین این سوالات می تواند در ارزیابی اینکه چه نوع جایگاه رسانه ای بهترین انتخاب برای یک مخاطب خاص است به یک ناحیه کمک کند.
1- آیا گروهی از معتادان وجود دارد که فعالیت های جاری PR نتوانسته به آن دسترسی پیدا کند؟ ( اگر ناحیه ترازنامه ای تهیه کرده آن را مورد بررسی قرار دهد تا مهمترین نیاز مشخص شود.)
2- چه نوع پروژه ی رسانه ای به اجتماع NA کمک خواهد کرد تا به گروه مذکور دسترسی یابد؟ به طور مثال : ممکن است یک PSA ( اعلامیه ی خدمات عمومی ) برای معتادانی که در طی روز به دلیل برنامه ی خود در خانه می مانند ( مانند دانشجویان ) مناسب باشد در حالی که یک آگهی در ایستگاه اتوبوس به احتمال قوی می تواند در دسترس معتادانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند ، قرار گیرد.
3- پروژه های رسانه ای قبلی تا چه حد مؤثر بوده اند ؟ چگونه ناحیه می تواند در حین برنامه ریزی برای پروژه ی کنونی به چالش های شناخته شده و شکست های گذشته بپردازد ؟
4- برای این فعالیت روابط عمومی چه چیزی یک رسانه ی پخش برنامه (سمعی – بصری) یا چاپی خاص را مناسب می سازد؟

 


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل پنجم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan