Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

برنامه ریزی و آماده سازی برای نواحی و کمیته ها

برنامه ریزی و آماده سازی برای نواحی و کمیته ها

 

آیا پروژه با نیازها و توانایی های ناحیه مطابقت دارد؟
اولین مسئله ی مورد توجه چگونگی مطابقت نیاز ها و توانایی های ناحیه با پروژه ی پیشنهادی است. سوالات زیر در تشخیص اینکه آیا پروژه ی رسانه ای پیشنهادی در راستای اهداف ناحیه می باشد یا خیر و همچنین به حمایت واقع گرایانه توسط منابع انسانی و مالی موجود می تواند به یک ناحیه کمک کند.
1- آیا پروژه ی رسانه ای پیشنهادی نتیجه ی تهیه ی ترازنامه از نیازهای کنونی جامعه و منابع ناحیه است؟
2- آیا ناحیه دارای منابع انسانی برای پروژه ی رسانه ای می باشد؟ آیا ناحیه تجربه ی به روز اعضای کمیته و اعضای اجتماع محلی NA را در نظر گرفته است؟
3- آیا کمیته جهت درخواست های احتمالی که به دنبال پروژه از سوی رسانه ها مطرح می شود آمادگی دارد؟
4- آیا ناحیه پروژه های رسانه ای مورد نظر را به تمام کمیته ها و در صورت نیاز به نواحی همجوار منتقل کرده است؟
5- آیا ناحیه برنامه ای جهت کنترل پوشش نامطلوب NA در رسانه ها دارد؟ آیا خدمتگزاران مورد اعتمادی وجود دارند که این پوشش منفی را با ارائه ی اطلاعاتی دقیق در مورد NA پیگیری و برطرف نمایند؟
6- آیا خطوط تلفنی ناحیه کار می کنند و مجهز به منابع کافی جهت دریافت تعداد زیاد تماس های تلفنی می باشد که در نتیجه ی فعالیت رسانه ای صورت گرفته است؟
آیا ناحیه دارای اعضایی با قابلیت پاسخگویی به تماس ها در مورد قدم های دوازده گانه می باشد؟
( جهت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش داوطلبان خطوط تلفنی و برقراری تماس ها در مورد قدم های دوازده گانه فصل " خطوط تلفنی " را ملاحظه کنید ).
7- آیا بودجه ی کمیته ی خدماتی ناحیه برای حمایت از پروژه به اندازه ی کافی ثبات دارد؟ آیا پروژه بر بودجه ی کمیته ی خدماتی ناحیه اثر گذاشته است؟
8- آیا بودجه ی کمیته ی خدماتی ناحیه که به پروژه های رسانه ای اختصاص داده شده مفقود یا قبلاً به مصرف نادرست رسیده است؟ چگونه فعالیت های رسانه ای جاری از اشتباهات مالی گذشته عبرت گرفته و از آن بهره مند می شوند؟
9- آیا این پروژه از بودجه ای که در NA برای آن صرف می شود بیشترین بهره را می برد؟ آیا این پروژه در نتیجه ی تصمیم اداری هوشمندانه ای اتخاذ شده است؟ چگونه این پروژه از بودجه ی ارزشمند و محدود NA بهتر استفاده می کند؟ آیا لازم است ناحیه سایر گزینه ها یا مذاکراتی به منظور تخفیف بیشتر را مورد بررسی قرار دهد؟

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل پنجم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan