Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اصول اساسی روابط عمومی

اصول اساسی روابط عمومی

 

این بخش برگزیده شده از فصل دوم کتاب می‌باشد.
جاذبه
1- جذابیت رفتار و نگرش هر عضو NA و جلوه عمومی انجمن در ارزشمندتر نمودن تلاش‌های روابط عمومی ما ضروری می‌باشد. جاذبه به معنای عملکرد (به عنوان اعضاء و گروه‌ها) به شیوه‌ای است که به صورت طبیعی دیگران را به سوی خود جلب کنیم. هنگامی که اعضاء به گونه‌ای جذاب رفتار کنند، احتمال تأثیر مثبت NA بر تازه واردان و اعضای آتی NA بیشتر خواهد بود.
2- همچنین می‌توانیم به جاذبه افرادی که ممکن است معتاد نباشند اما به معتادان در پیدا کردن NA کمک می‌کنند، فکر کنیم. نگرش و رویکرد هر یک از ما بر روی جلوه عمومی‌مان تأثیر دارد. چگونه به آگاه شدن متخصصان از آنچه NA ارائه می‌دهد کمک می‌کنیم؟
نمی‌توانیم از غیر معتادان انتظار داشته باشیم تا اعتیاد را عیناً همانند ما معتادان بهطور کامل درک نمایند. آنچه می‌توانیم انجام دهیم به تصویر کشیدن قدرت بهبودی برنامه NA برای افراد غیر عضو می‌باشد.
3- چرا مهم است به گونه‌ای رفتار کنیم که تأثیرات مثبتی بر NA در کل داشته باشد؟
4- اعضاء در جهت جذاب‌تر شدن NA برای عموم چه کاری می‌توانند انجام دهند؟
همکاری، نه وابستگی
چگونه می‌توانیم با جامعه و سازمان‌های دیگر کار کنیم بودن آنکه در آن‌ها ادغام شده و یا به آن‌ها وابسته شویم؟ یکی از راه‌های تمرین همکاری است که به خاطر داشته باشیم مسئولیت رعایت اصول نهفته در سنت‌هایمان به عهده اعضای NAمی‌باشد و مؤسسات و سازمان‌های دیگر، چنین مسئولیتی ندارند. می‌توانیم با پیروی از اصول خود، ضمن اتکا بر کمیته‌های خدماتی و مطالعه سنت‌ها و مفاهیم NA این مسئولیت را انجام دهیم.
1- چگونه می‌توانیم با جامعه و دیگر سازمان‌ها همکاری داشته باشیم بدون اینکه آن‌ها را تأیید کنیم و یا به آن‌ها وابسته شویم؟
2- تجربه ما (به عنوان اعضاء و به عنوان ناحیه) در همکاری با جامعه چه می‌باشد؟
سنت سوم
معتادان گمنام پذیرای همه کسانی است که در جستجوی رهایی از اعتیاد فعال می‌باشند و فعالیت‌های روابط عمومی ما نیاز به حمایت از این یکسان نگری دارد .نیاز است که فعالیت‌های خدماتی ما به همه – از خانه دار گرفته تا مجرم- اطمینان دهند که در NA مورد استقبال قرار می‌گیرند.
همان‌طور که در کتاب پایه ذکر شده، لازم است که فعالیت‌های خدماتی ما در تلاش جهت دسترسی به معتادان، صرف‌نظر از سن، نژاد، هویت جنسی، اعتقادات، با مذهب یا بدون آن باشند.
1- چگونه می‌توانیم تنوع برنامه خود را به گونه‌ای نشان دهیم که اعضاء با پیشینه‌های متفاوت احساس نمایند که مورد استقبال قرار می‌گیرند؟
2- چگونه فعالیت‌های خدماتی ما می‌تواند از اصل یکسان نگری حمایت بیشتری کند؟

معتادان گمنام انجمنی است که بهبودی از اعتیاد را به معتادان سراسر جهان ارائه می‌دهد. توجه اصلی ما به خود بیماریاعتیاد معطوف است، نه ماده خاص مصرفی.
پیام ما آنقدر گسترده و فراگیر است که توجه همه افراد را از هر طبقه، جامعه و ملیتی به خود جلب می‌نماید. ز
مانی که تازه واردی به جلسات ما می‌آید، تنها مسئله مورد توجه ما، تمایل او به رهایی یافتن از اعتیاد فعال و نحوه کمک به اوست.
چگونگی عملکرد - سنت 3- صفحه 142

 

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل ششم

فرخ
26 December 15 , 11:36
من 24 ساعت دیگه را شروع کردم تا نیکوتین نزنم و تازه فهمیدنم چطور میشه نزد خدایا خیلی بزرگی فقط به کمک تو تونستم.

پاسخ :

تبریک به شما فرخ عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan