Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

دادگاه‌های جزایی

دادگاه‌های جزایی

 

این فصل شامل اطلاعاتی در مورد پیام رسانی NA در مراکز تأدیبی مختلف (شامل ندامتگاه‌های بلند مدت، کوتاه مدت، نوجوانان، و بخش‌های روانی)می‌باشد.
در راستای ایجاد روابط پایدار با مراکز تأدیبی، کمیته‌های خدماتی ناحیه را تشویق می‌کنیم که در این مورد تحقیق نموده، به تفاهم برسند و با کارکنان این‌گونه مراکز یا مؤسسات ارتباط برقرار کنند. رفتار شخصی (شخصیت) ما شامل نحوه لباس پوشیدن، شیوه گفتار، و نحوه تعامل با کارکنان مراکز تأدیبی، تأثیر زیادی بر روابط NA با چنین مراکزی و نیز تصویر عمومی NAخواهد داشت.
روابطی که بر مبنای تفاهم و احترام متقابل باشد احتمالاً از هدف نهایی NA برای دسترسی به معتادان در عذاب حمایت خواهد کرد.
این فصل روش‌های ایجاد ارتباط با دادگاه‌های مواد مخدر را نیز مورد توجه و خطاب قرار می‌دهد. بسیاری از افرادی که در اثر ارتکاب جرایم غیر خشونت بار مرتبط با مواد مخدر محکوم گردیده‌اند در نتیجه اجرای برنامه‌های اصلاحی دادگاه‌ها، روانه معتادان گمنام می‌گردند.
جوامع NA در سراسر جهان همواره با جمعیت رو به رشد معتادان تحت نظر دادگاه که در جلسات محلی NA حضور می‌یابند، مواجه هستند. مطالب این فصل شامل راه حل‌های عملی برای تعامل با دادگاه‌های مواد مخدر و معتادانی است که توسط نظام دادگاه‌های کیفری به NA ارجاع داده می‌شوند و نیز ارائه موارد تبادل نظر برای گروه‌ها در مورد چگونگی کاربرد اصول NA نسبت به تأثیر ورود معتادان تحت نظر دادگاه می‌باشد.
ممکن است جزئیات برنامه تعدیل مجازات دادگاه‌ها در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد اما اصول و مبانی مطرح شده در این بخش تقریباً می‌تواند در هر شرایطی کارائی داشته و مورد استفاده قرار گیرد.

 

 


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل ششم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan