Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

جلسات مستقل در مراکز تأدیبی

جلسات مستقل در مراکز تأدیبی

 


بین جلسات مستقل که از دستورالعمل راهنمای گروه در مراکز تبعیت می‌کنند و جلساتی که توسط اعضاء به درون مرکز آورده می‌شود تفاوت وجود دارد.
برگزاری جلسات مستقل معمولاً در زندان‌هایی که زندانیان حبس‌های طولانی مدت دارند، ارجحیت دارد. جلسات مستقل یا جلسات آزاد مانند جلساتی نیست که H&I در زندان‌ها برگزار می‌کند، اگر چه ممکن است اعضایی از بیرون جهت حمایت از یک جلسه آزاد در آن شرکت کنند. یک مرکز غالباً از عضو بیرونی NA درخواست می‌کند تا میزبان گروهی باشد که جلسه‌ای را داخل مرکز برگزار می‌کند.
یک راه تشخیص بهترین فرمت برای مرکز این است که در مورد احتیاجات زندانیان از کادر اداری آن مرکز سؤال شود. جلسات کارکرد قدم می‌تواند به معتادان با حبس‌های طولانی مدت کمک کند تا با ماهیت برنامه‌ی بهبودی NA از طریق دوازده قدم آشنا شوند.
جلسات آزاد NA در مراکز می‌توانند خدمتگزاران مورد اعتماد خود را انتخاب کنند. در مواقعی جلسات آزاد به نزدیک‌ترین کمیته خدماتی ناحیه پیوسته است. زندانیان انتخاب شده می‌توانند به عنوان نماینده گروه عمل کنند و ممکن است به آن‌ها اجازه داده شود تا در جلسات خدماتی ناحیه شرکت کنند یا با عضو بیرونی که نماینده گروه است، مشاوره کنند.
همچنین گروه داخل مرکز می‌تواند عضو بیرونی را به عنوان نماینده گروه خود برای شرکت در ناحیه انتخاب کند.

 

 

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل ششم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan