Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

تعامل با مسولین دادگاه های مواد مخدر

بحث و گفتگوی ناحیه در مورد دادگاه‌های مواد مخدر

 

 

بحث و گفتگوی ناحیه در مورد دادگاه‌های مواد مخدر کمیته خدماتی ناحیه می‌تواند هنگام تعامل با مسئولین دادگاه‌های مواد مخدر در مورد نکات زیر گفتگو کند:
1- در مورد اینکه NA یک برنامه بهبودی داوطلبانه است نه یک مرکز درمانی، شفاف سازی کنید.
2- توضیح دهید در طول جلسه NA چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. برای مدت پاکی اعضاء چاپ توزیع می‌کنیم، راهنما و ره‌جو شدن را تمرین می‌کنیم و اینکه انواع مختلفی از فرمت های وجود دارد و ....
3- اصول سنت هفتم را با مسئولان دادگاه مواد مخدر به مباحثه گذارید. در این صورت آن‌ها به درمان جویان خود می‌آموزند که این اصول در NA به چه معناست. این ممکن است به آن معنا باشد که معتادان ارجاع شده از دادگاه‌ها در جا به جایی صندلی‌ها و اعانه به سبد هفتم کمک کنند.
4- با کادر اداری مناسب در دادگاه (اغلب هماهنگ کننده در دادگاه) گفتگو کنید. این حرفه‌ای‌ها اغلب تصمیم می‌گیرند که معتادان ارجاعی دادگاه به چه تعداد جلسه برای حضور نیاز دارند، قضات هم معمولاً تصمیمات آن‌ها را تأیید می‌کنند. در مورد اینکه کدام جلسه بهتر می‌تواند پاسخگوی تعداد زیادی از معتادان ارجاعی دادگاه باشد، اطلاعات را به بحث و گفتگو گذارید.
5- برنامه به روز شده جلسه و لیست خطوط تلفنی را تهیه کنید.
6- به دادگاه‌ها پیشنهاد کنید که تک برگی‌ها و سایر نشریات NA را خریداری کرده و در اختیار درمان جویان خود قرار دهند.
7- از کارکنان دادگاه مواد مخدر برای حضور در جلسات باز NA دعوت به عمل آورید.

تمایل، قابل اندازه گیری نیست بلکه در قلب هر عضو وجود دارد. از آنجا که ما نمی‌توانیم در مورد تنها شرط عضویت قضاوت کنیم، تشویق می‌شویم درهای جلسات خود را به روی هر معتادی که امید پیوستن به ما را دارد باز گذاریم.
از ما خواسته می‌شود تا مراقبت و توجهی که به تک تک ما کمک کرد تا بتوانیم احساس تعلق پیدا کنیم را گسترش داده و در اختیار دیگران بگذاریم. سنت سوم با تشویق ما به خوشامدگویی به دیگران به رشد NA کمک می‌کند.
چگونگی عملکرد

 

 

 

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل ششم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan