Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اصول بنیادی روابط عمومی

اصول بنیادی روابط عمومی

 

این قسمت منتخبی از بخش دوم است
جاذبه ها
آنچه که بیشتر برای عمـوم و حرفـه ای هـائی که با معتادان سر و کار دارند جالب است ، ارتباط مطمئن ، مسئولیت پذیری ، تعهد و رفتاری که نشان دهنده بهبودی است .
ما می توانیـم قابل اطمینان بودن NA را با حضور خود و انجام وظایف متعهدانه به نمایش بگذاریم ، خواه این وظیفه مربوط به پاسخ تلفنی به درخواست اطلاعاتی راجع به NA باشد و یا فراهم نمودن آدرس جلسات NA به همراه شماره تماس ها ما می توانیم یاد بگیریم برای انجام تعهدات مان به حرفه ای ها از تجربیات اعضاء NA استفاده کنیم .
در مواقعی که به عللی از انجام تعهدمان برای حضور در یک قرار ملاقات باز می مانیم ، می توانیم از یک عضو دیگر درخواست کنیم که به جای ما در قرار ملاقات حاضر شده و تعهد ما را انجام دهد و شخصی که ما با او قرار داشته ایم را نیز در جریان امر قرار گذارده و به او این فرصت را می دهیم تا بداند کس دیگری به جای مان در سر قرار حاضر خواهد شد .
همچنین با تماس دائم با مسئول کمیته ، می توانیم ارتباط خوبی با کمیته مان داشته باشیم . ما نیاز داریم سایر اعضاء NA در ساختن و استمرار روابط شان با عموم موفق باشند . تشریک مساعی و همکاری در کمیته ها و نواحی مان می تواند به رساندن پیام جذاب بهبودی به عموم ، به ما کمک کند .
• رفتار شخصی ما ، چگونه بر جذابیت برنامه NA تأثیر دارد ؟
• برای جذاب تر بودن NA نزد عموم ، اعضا چه کاری می توانند انجام دهند ؟


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan