Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

همکاری ، نه وابستگی

همکاری ، نه وابستگی

 


وقتی که ما صادقانه و به سادگی خدماتی که می توانیم و یا نمی توانیم به دیگران ارائه دهیم را مرور می کنیم ، احتمالاً خواهیم توانست روابطی ثمر بخش بر مبنای همیاری را شکل دهیم .
برای مثال ، اگر در حال ایجاد کردن روابط با مراکز تأدیبی یا درمانی هستیم ، انتظارات و چشم داشت هایشان از NA را جویا می شویم . ممکن است آنان تقاضای جلسات هفتگی داشته باشند ، و ما پس از ارزیابی صادقانه به این نتیجه برسیم که نمی توانیم تقاضای آنان را برای جلسات هفتگی برآورده سازیم ، در عوض می توانیم برگزاری جلسات ماهانه را پیشنهاد کنیم .
در این صورت است که می توانیم روابطی مسئولانه ایجاد کرده و پیگیر تهعدات مان باشیم ، در مورد اینکه قادر به فراهم کردن چه چیزهائی هستیم ، با صداقت همیاری را تمرین می کنیم و به آرامی ، راهی برای جواب دادن به تقاضاها پیدا می کنیم .
در نتیجه سازمان های اجتماعی نیز فرا می گیرند به اعضاء ما اعتماد کرده و به برنامه مان به عنوان یک منبع موثق جامعه اطمینان کنند .
1- چگونه می توانیم بدون وابستگی و یا از دست دادن ماهیت خودمان نزد عموم و یا سازمان های دیگر ، با آنها همکاری کنیم ؟
2- تجربه ما ( به عنوان عضو و به عنوان ناحیه ) در مورد همکاری با عموم چیست ؟


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan