Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

برنامه ریزی و آمادگی برای کمیته ها و نواحی

برنامه ریزی و آمادگی برای کمیته ها و نواحی


علاوه بر فرآیند برنامه ریزی ناحیه ای ، وقتی که خدمتگزاران مورد اعتماد در حال ارزیابی هستند و تصمیم گیری در مورد انواع خدماتی که می توانند به مراکز درمانی ارائه دهند سؤال های زیر می تواند مفید باشد.
این سؤال ها به ناحیه کمک می کند تا با داشتن مباحث گسترده در مورد راه های مختلف ایجاد ارتباط قوی با حرفه ای ها در مراکز درمانی ، به نقاط مشترکی دست یابند .
• آیا ما با روح همکاری در حال تأثیر متقابل گذاردن با حرفه ای ها در مراکز درمانی هستیم ؟ آیا ما رفتاری مبنی بر اینکه برنامه NA و برنامه مراکز درمانی اگرچه روش های شان متفاوت است ، یک هدف مشترک را به مشارکت می گذارند و آن کمک به معتادان برای پاک ماندن است را از خود نشان می دهیم ؟
• آیا اطلاعات مربوط به NA را برای مراکز درمانی تهیه می کنیم؟ آیا برای مرکز درمانی یک منبع ارتباطی قابل اطمینان فراهم کرده ایم ؟ آیا کاتالوگ تولیدات NA و یا مختصری از نشریات NA را به مرکز درمانی داده ایم ؟ آیا بطور مرتب برنامه جلسات به روز شده NA را برای مرکز درمانی ارسال می کنیم ؟
• برای اطمینان از قابلیت دسترسی آسان مراجعین مرکز درمانی به NA ، ناحیه (یا کمیته) چگونه با مرکز درمانی همکاری می کند؟ برای مثال آیا حرفه ای های مرکز درمانی را از برگزاری جلسات NA در جامعه آگاه کرده ایم ؟
• اغلب حرفه ای های مراکز درمانی در مورد برگزاری جلسات NA که ممکن است برای افراد خاص ( برای مثال : ناشنوایان ، جوانان ، همجنس بازان مرد و زن و یا گروه هایی که در آن زبان های مختلفی به کار برده می شود) از ما سؤالاتی می پرسند یا درخواست چنین جلساتی را می کنند. آیا برای کمک به افراد فوق جلسات محلی خودمان را مشخص کرده ایم ؟
• با در اختیار گذاشتن منابع انسانی ( اعضا ) ، ناحیه ، چند جلسه قابل قبول را می تواند در داخل مراکز درمانی محلی راه اندازی کند ؟ و در طی ایام به تداوم آن استمرار بخشد ؟ بهترین نوع استفاده از منابع انسانی NA چه می تواند باشد ؟ چه چیز نیاز های جامعه را برآورده می سازد ؟ آیا خدمت گزاران مورد اعتماد می توانند یک جلسه هفتگی را در مراکز درمانی برگزار کنند؟ یا یک جلسه ماهیانه را ؟
همان گونه که مراکز درمانی اعتیاد تغییر پیدا می کنند ، روشی که در آن ما به ارائه خدمات می پردازیم نیز تغییر پیدا خواهد کرد. ما می توانیم همواره بخاطر داشته باشیم برای ایجاد روابط مثبت با حرفه ای های مراکز درمانی راه های بیشماری وجود دارد.
درخواست های مراکز درمانی سرپایی یا ایمان درمانی ، ممکن است خدماتی فراتر از برگزاری جلسات NA در آن مراکز را بطلبد . ما می توانیم با تهیه اطلاعاتی در مورد برنامه NA ، با این گونه مراکز ارتباط برقرار کنیم ، جلسات منظم زمان بندی شده با کادر درمان را برنامه ریزی کرده و رابطه مستحکم بر مبنای احترام و همکاری با آنان را توسعه می دهیم ؛ روابط بر مبنای همیاری ممکن است ارزشمند ترین خدمتی باشد که بتوانیم ارائه دهیم


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan